Italiaanse shells, effectomschrijvingen + filmpjes Topic

Xcess

VWC lid
Hierbij een nieuw topic aangaande:

Italiaanse (multibreak) shells, cylinder shells, sferische shells en effecten/ effectomschrijvingen + filmpjes

Omdat er zo ontzettend veel mooie effecten, kalibers en types Italiaanse shells zijn!

Welke effecten vind je het mooist?
Welke producenten voeren deze naar jouw smaak het beste uit?

Heb je mooie filmpjes?
(Filmpjes uit shows van Italië dus even voor de duidelijkheid)
Deel ze gerust met ons en laat even weten waarom je deze zo mooi vind :)

Laatst bewerkt:
Voornaam Carmine, achternaam Ruocco 😉

Hier is ooit een heel lang topic over geweest bij de buren met omschrijvingen en foto's van alle uitwerkingen dmv de aanduidingen op de cylinders. Zeer informatief. Gedaan door de oude garde Italië gangers (inmiddels richting de 60 en meestal inactief op de fora). Kan het zo snel alleen niet terugvinden. 🤔

Voornaam Carmine, achternaam Ruocco 😉

Hier is ooit een heel lang topic over geweest bij de buren met omschrijvingen en foto's van alle uitwerkingen dmv de aanduidingen op de cylinders. Zeer informatief. Gedaan door de oude garde Italië gangers (inmiddels richting de 60 en meestal inactief op de fora). Kan het zo snel alleen niet terugvinden. 🤔

Dat topic heb ik geloof ik ook wel eens voorbij zien komen, bij fpm bedoel je denk ik?

Aangaande die namen: weet wat zijn voor en achternaam is. Gebruik bij mijn filmpjes of als ik het over een schieter heb standaard eerst achternaam en dan de voornaam. Op hun eigen social mediakanalen doen ze dit zelf namelijk ook ;)

Eigenlijk draaien ze in Italië de voor en achternaam alleen om op officiële documenten maar zie dit in praktijk eigenlijk altijd bij schietbedrijven.

Dat topic heb ik geloof ik ook wel eens voorbij zien komen, bij fpm bedoel je denk ik?

Aangaande die namen: weet wat zijn voor en achternaam is. Gebruik bij mijn filmpjes of als ik het over een schieter heb standaard eerst achternaam en dan de voornaam. Op hun eigen social mediakanalen doen ze dit zelf namelijk ook ;)

Eigenlijk draaien ze in Italië de voor en achternaam alleen om op officiële documenten maar zie dit in praktijk eigenlijk altijd bij schietbedrijven.
Bedoel je dit?

Bedoel je dit?

Nee dat zijn overigens wel hele uitgebreide/gedetailleerde verslagen van shows en effecten.

Maar ik heb dat topic waar @Opa op doelt ook eens voorbij zien komen met echt een enorme lijst met effecten/combinaties icm een uitleg en voorbeelden van de tekens die ze op de multibreaks zetten.

Dus niet van een show maar ter verduidelijking in het algemeen :)

Back
Bovenaan