Opbouw Shows Italië & Fabrieksbezoeken ed. Topic

Xcess

VWC lid
Goedemorgen allemaal,

Ik ben me de afgelopen jaren steeds meer gaan interesseren voor de opbouw van vuurwerkshows, wat komt hierbij kijken?
Qua materialen, werk, opzet van de schietposities enz.
Uiteraard de ballen en cylinders die in een show verwerkt gaan worden, voordat ze de buizen ingaan of juist tijdens het laden. Heb bij een aantal shows alles van A-Z kunnen filmen en ik geniet er enorm van om deze beelden achteraf gekoppeld aan de uiteindelijke show terug te kunnen zien.

In de toekomst zou ik graag fabrieken gaan bezoeken om ook het hele productieproces proces te kunnen zien, daar begint de magie!

Heb je mooie filmpjes/foto's van de opbouw van een show in Italië of een fabrieksbezoek deel deze gerust en als je het leuk vind: Vertel ons wat meer over jouw ervaring/beleving hierbij!
(Filmpjes met een flink stuk opbouw en dan de show mogen hier ook worden gedeeld maar kunnen uiteraard ook in het aparte videotopic worden geplaatst!)

Ik zal de komende tijd wat filmpjes plaatsen, hoop dat jullie net zoveel veel plezier hebben aan het bekijken van deze beelden als ikzelf :)

Laatst bewerkt:
Fabrieksbezoek Vaccalluzzo (Binnen Vaccalluzzo er aparte uitvoerende takken: Zio Piro/LA VIP)
Zio Piro schiet de grote traditionele shows en LA VIP richt zich op shows rondom evenenten/huwelijken enz.)

Laatst bewerkt:
Ik zag dit topic en bedacht me dat ik nog wat beelden had van de opbouw in Villafranca door Pirolandia helaas is deze show niet doorgegaan wat echt super jammer was. Toen ik er was kwam er net een pick up aanrijden en daar kwamen wat leuke ballen uit zie hier op de beelden

Ik zag dit topic en bedacht me dat ik nog wat beelden had van de opbouw in Villafranca door Pirolandia helaas is deze show niet doorgegaan wat echt super jammer was. Toen ik er was kwam er net een pick up aanrijden en daar kwamen wat leuke ballen uit zie hier op de beelden

Supergaaf, thanx voor het delen!
Volgens mij waren die eerste 2 stuks 16" die een nogal aparte vorm had zo'n special effect bal met Rising Tail van Ruocco Carmine.

Mooi filmpje van Passfire van hun bezoek aan de fabriek van Ruocco Carmine.
Vind de dry wrap methode + spiking eerlijk gezegd nog steeds het mooiste productieproces om naar te kijken:

Back
Bovenaan