Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hierbij mijn beelden van de show van Ruocco en de finale show van La Rosa (Pyrolandia) in Calamonaci. Geen idee wat mijn mobiel heeft lopen uitvreten met de oriëntatie maar ik heb geen laptop bij de hand en met de standaard opties krijg ik het beeld nog niet goed.

La Rosa was 100m + vanwege de br3de opzet en Ruocco denk ik rond de 75m.Bedankt voor het delen!
Ga ff op TV kijken zometeen, bij la rosa heb je wel mooi overzicht zo te zien, bij deze ruocco Carmine sta je mooi dicht erop snap dat dat wel indruk heeft gemaakt![]()
FaSiMa is aan het uploaden. Daarna direct de show van Lieto in Villafranca. En natuurlijk zo snel mogelijk de beelden van Malta (in een apart topic uiteraardBedankt voor het delen!
Ga ff op TV kijken zometeen, bij la rosa heb je wel mooi overzicht zo te zien, bij deze ruocco Carmine sta je mooi dicht erop snap dat dat wel indruk heeft gemaakt![]()
).Ja die was ook bruut, zal het nooit meer vergetenEn die in 2018 van Adelfia San trifone:
Di Candia met die achterlijk lompe 10-15 kilo salutes!!! Volgens mij ter ere/nagedachtenis van een overleden broer ofzo luukie?
Echt bizar en gefilmd naast de schietkist
Ja die was ook bruut, zal het nooit meer vergetenstonden we daar kwam di candia opeens aan met ze schietkist, mocht blijven staan de rest werdt door de carabinieri weg gehaald naar achter. Is ook wel een mannetje wat ook graag toont wat die in petto heeft. Geen idee hoeveel het precies was, geloof tussen de 6-10kg. Echt agressieve knallen. Toendertijd wel een label geloof ik van gezien naderhand maar durf het niet met zekerheid te zeggen.
Geen idee hoe het ervoor staat tegenwoordig, kom er al ff niet meer.Das toch wel de diurno waar ik heel graag bij zou zijn geweest, mijn eerste en enige x Adelfia was 2019. San Trifone trekt me persoonlijk wat minder, hele tijd in die modder en verstoppertje spelen in due wijngaarden pfff
Maar goed ik moet het mss nog maar eens een kans geven, budgetten/shows lijken weer wat beter te worden toch?
Geen idee hoe het ervoor staat tegenwoordig, kom er al ff niet meer.
Wellicht over een paar jaar weer is.