Bestelling 2026/2027 HBL(Hublo) fireworks overnemen?

Eldin

VWC lid
Hooi allemaal,

Geen idee of het hier mag maar ik heb een bestelling staan bij HBL fireworks van €807 helaas ben ik niet instaat om het dit jaar op te halen want we gaan oud & nieuw in het buitenland vieren mocht iemand intresse hebben het mag weg voor €600 stuur me ff een berichtje mocht je intresse hebben
 

Bijlagen

  • IMG_1364.jpeg
    IMG_1364.jpeg
    165,8 KB · Weergaven: 194
  • IMG_1365.jpeg
    IMG_1365.jpeg
    293,2 KB · Weergaven: 195
Neem aan van niet als het al in begin april is besteld en als ik er iemand plezier mee kan doen voor minder waarom niet :p
 
Neem aan van niet als het al in begin april is besteld en als ik er iemand plezier mee kan doen voor minder waarom niet :p
Ik zou het proberen. Sommige winkels zijn niet zo moeilijk en scheelt je toch 200 euro. Desalniettemin goed gebaar! Het is dat ik 3/4 van deze lijst zelf heb besteld anders had ik je graag geholpen
 
Geen idee of het hier mag maar ik heb een bestelling staan bij HBL fireworks van €807 helaas ben ik niet instaat om het dit jaar op te halen want we gaan oud & nieuw in het buitenland vieren mocht iemand intresse hebben het mag weg voor €600 stuur me ff een berichtje mocht je intresse hebben

Je kunt hem dan niet annuleren ga ik vanuit?

Neem aan van niet als het al in begin april is besteld en als ik er iemand plezier mee kan doen voor minder waarom niet :p

Ik zou het proberen. Sommige winkels zijn niet zo moeilijk en scheelt je toch 200 euro. Desalniettemin goed gebaar! Het is dat ik 3/4 van deze lijst zelf heb besteld anders had ik je graag geholpen



Ik zou zeggen bel de winkel even en dan denk ik dat je er wel uitkomt met hun. NV Casino biedt een breed casino-nv.nl aanbod aan casinospellen.
Ik zou inderdaad eerst even contact opnemen met de winkel voordat je hem met verlies overdraagt. Zeker als het een vaste bestelling is die pas rond de jaarwisseling wordt afgehaald, zijn sommige zaken best flexibel en denken ze mee. Scheelt toch een flink bedrag. Aan de andere kant is 600 euro voor een bestelling van ruim 800 euro ook geen verkeerde deal voor iemand die toch al van plan was daar te kopen. Wel handig om vooraf even duidelijk af te stemmen hoe het zit met naam, afhalen en eventuele aanbetalingen, zodat niemand voor verrassingen komt te staan. Netjes dat je iemand anders er nog blij mee probeert te maken in plaats van het gewoon te laten verlopen.
 
Laatst bewerkt:
Hooi allemaal,

Geen idee of het hier mag maar ik heb een bestelling staan bij HBL fireworks van €807 helaas ben ik niet instaat om het dit jaar op te halen want we gaan oud & nieuw in het buitenland vieren mocht iemand intresse hebben het mag weg voor €600 stuur me ff een berichtje mocht je intresse hebben
Raar verhaal dit gaat toch niet zomaar voor 800 euro vuurwerk bestellen en niet kunnen op halen en dan ben je in het buitenland met oud en nieuw vreemd verhaal dit en dan vorige week lid hier hmmm
 
Back
Bovenaan