Black Dragon
VWC lid
Ik had nog niet eens zozeer aan een overnachting gedacht! Mijn intentie zou zijn 's ochtends op pad, bestellingen ophalen, dagje en avondje ergens stoken en 's nachts gewoon weer naar huis rijden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik had nog niet eens zozeer aan een overnachting gedacht! Mijn intentie zou zijn 's ochtends op pad, bestellingen ophalen, dagje en avondje ergens stoken en 's nachts gewoon weer naar huis rijden!
Als het moet, dan zelfs in mn eentje! Die pyrodrang ben ik aan het einde van het jaar nog steeds niet de baas! Ik vermaak mij wel! Maar zoals ik al eerder aangaf, ik sta ook open voor stookmeetings met wat freaks ergens in DE! Allicht mss voor twaalven weer thuis om cat1,5 te kunnen stoken! Ik weet het niet, tis maar een idee! Maargoed, nog zoveel opties die nog vorm moeten krijgen in dit grijze jaartje!Kan ook..niet in je eentje toch?
Zo gaat het precies worden.. Denk zelfs dat buren teleurgesteld zijn als ik niks ga doenPsies, ik noem dat Cat. 1,5; in de corona jaren twee keer kunnen oefenen, beide jaren een prima oudjaar beleeft. Combinatie van F1 en F2 (zelfs P1 in de vorm van Funke Bollers) ingezet op de juiste momenten. Ik buig een beetje mee met de nieuwe regels maar om 00:00 even los met dikke cakes en rollen. De juiste balans vinden die in jou buurt (stook omgeving) past.
Dit jaar heb ik met @Stuifie , @Plintje en andere liefhebbers ongeveer twee uurtjes gestookt. Dat vergeet ik nooit meer.stookmeetings met wat freaks