Dooft jouw kaarsje langzaam?

Ik denk dat ik het bij een stille waaier van Zena en wat crossette cakes van de Pyroshop houd dit jaar. En wat fonteinen. Dooft mijn kaarsje? Ja, een beetje. Wil ik er helemaal aan toe geven? Nee, absoluut niet.

Kaarsje past zich aan aan de mogelijkheden nu er nog wel wat onduidelijk is.
En in mei de eerste bestelling (cat1) vuurwerk ophalen heeft ook wel wat.
Als t verbod er wel doorgedouwd wordt dan is t jaarrond stoken een optie ipv maar 8 uurtjes😏
Zijn al een aantal shops die vooruitdenken en het hobby inslaan al mogelijk maken.

Bekijk bijlage 1826838

Leuke cat.1 collectie zo al zeg!

Helaas hier in de buurt niks tot op heden en vind de shops die het nu aanbieden simpelweg te ver rijden voor cat.1.

Maar wat je zegt: straks is het jaarrond stoken. ;)

Toch prefereer ik geen siervuurwerk verbod want dan kunnen we ook nog genieten van alle randzaken die in mijn ogen zeker net zo belangrijk zijn.
Het gaat mij niet enkel en alleen om een lontje aansteken, maar de gehele aanloop ernaar toe is wat het voor mij juist leuk maakt.

De collectie uitzoeken, dealtjes scoren, wanneer de donkere dagen aanbreken overal kerstverlichting, de spanning voor het afhalen en de vrolijke sfeer met bijhorende lachende mensen en uitbundige kinderen: magisch gewoon!

En dan zonder op de :copper: te hoeven letten, gewoon puur genieten met Oudjaar.

Toch kost het mij momenteel best een hoop moeite om mezelf niet te ontketenen.
Het is zeker 10 + jaar geleden dat ik voor het laatst vlinders & nitraten in bezit had...

Leuke cat.1 collectie zo al zeg!

Helaas hier in de buurt niks tot op heden en vind de shops die het nu aanbieden simpelweg te ver rijden voor cat.1.

Maar wat je zegt: straks is het jaarrond stoken. ;)

Toch prefereer ik geen siervuurwerk verbod want dan kunnen we ook nog genieten van alle randzaken die in mijn ogen zeker net zo belangrijk zijn.
Het gaat mij niet enkel en alleen om een lontje aansteken, maar de gehele aanloop ernaar toe is wat het voor mij juist leuk maakt.

De collectie uitzoeken, dealtjes scoren, wanneer de donkere dagen aanbreken overal kerstverlichting, de spanning voor het afhalen en de vrolijke sfeer met bijhorende lachende mensen en uitbundige kinderen: magisch gewoon!

En dan zonder op de :copper: te hoeven letten, gewoon puur genieten met Oudjaar.

Toch kost het mij momenteel best een hoop moeite om mezelf niet te ontketenen.
Het is zeker 10 + jaar geleden dat ik voor het laatst vlinders & nitraten in bezit had...
Jij komt uit de buurt van alkmaar toch of Heerhugowaard?ik ga volgende weekend naar vathorst man,die hebben zeker een leuk cat1 assortiment met funke,Albert e.d. ik kom uit hoorn.kan voor Jr meenemen,dan is het maar 20 minuten rijden voor je👍

Jij komt uit de buurt van alkmaar toch of Heerhugowaard?ik ga volgende weekend naar vathorst man,die hebben zeker een leuk cat1 assortiment met funke,Albert e.d. ik kom uit hoorn.kan voor Jr meenemen,dan is het maar 20 minuten rijden voor je👍

Tof aanbod kruitvriend! :thumbsup:

Maar ik ben niet degene die je bedoelt, ik kom uit Den Haag.

Hoorn is net zo ver als Amersfoort. 🤣
Baarle trouwens ook. :devil:

Back
Bovenaan