Ultimate City trip

Ik had de Ultimate City Trip. Mijn neefje van 16 had wat cakes bij mij uitgezocht omdat hij gek op vuurwerk is. Hij nam onder andere de Rome mee van deze set, hij stuurde enigszins teleurgesteld dit filmpje op:

Enorm balen voor hem, gelukkig goed afgelopen omdat ze op afstand stonden.
Zonde! Viel hij om of explodeerde hij?

Ik had ze alle 6 aan elkaar geknoopt met ex Cairo en stockholm erachteraan. Vond het een leuk projectje.

Gisteravond ging er een cake af in de straat. Uiteraard even gekeken.
Bleek de MOSCOW uit dit assortiment te zijn.

Heerlijke bak.knalde lekker grote spreiding.
Het weer was ook ideaal.

Ik vind het toch weer bijzonder stil geweest rondom deze set afgelopen jaarwisseling. Want dit zijn toch echt gewoon belachelijk dikke cake's. Ik had deze 3 jaar op rij gezien bij mijn mede stokers en elke keer stond ik er met open mond naar te kijken wat een geweld eraf kwam.

Dus ik had besloten om deze in 3voud doorgelont in W-Shape te schieten en dat zou de klapper van de avond moeten worden. Ik had er ook bestaande batches van gereserveerd bij een winkelier als een echte zeikfreak...

Helaas liep het niet zoals gepland en stopte er 1 set al na 1 cake mee. Een andere set op de heft en de laatste set liep wel helemaal door. Dat was echt flink balen zeg maar ik heb het nu ondertussen wel een beetje kunnen verwerken. :p

Ik had ze weer achter elkaar gezet in serie met daarachter 1x Kappa en 1x Zeta tegen gelijk als finale.
Toch wel een combi die me nu al vaker is bijgebleven

Bijlagen

• 0338dc14-6991-4b07-9e20-5f7a46d5fe4b.jpeg
    0338dc14-6991-4b07-9e20-5f7a46d5fe4b.jpeg
    262 KB · Weergaven: 27
Ik vind het toch weer bijzonder stil geweest rondom deze set afgelopen jaarwisseling. Want dit zijn toch echt gewoon belachelijk dikke cake's. Ik had deze 3 jaar op rij gezien bij mijn mede stokers en elke keer stond ik er met open mond naar te kijken wat een geweld eraf kwam.

Dus ik had besloten om deze in 3voud doorgelont in W-Shape te schieten en dat zou de klapper van de avond moeten worden. Ik had er ook bestaande batches van gereserveerd bij een winkelier als een echte zeikfreak...

Helaas liep het niet zoals gepland en stopte er 1 set al na 1 cake mee. Een andere set op de heft en de laatste set liep wel helemaal door. Dat was echt flink balen zeg maar ik heb het nu ondertussen wel een beetje kunnen verwerken. :p
Eens! Heb ze elk jaar sinds ze uitgekomen zijn gekocht. Top assortiment dit.

Back
Bovenaan