[POLL] - Beste CAKE van 2025

1. Kingpin - Wolff
2. Eclypse - RIAKEO NL

De Kingpin heb ik in oktober in Vianen in actie gezien tijdens een show en toen viel hij al positief op. In de straat wist hij eigenlijk nog meer indruk te maken. Witte blinkers in combinatie met rode en blauwe sterren is al snel goed. Het bracht me zelfs even terug naar de tijd van de Massive van Vuurwerktotaal, een soortgelijke cake waar ook nog iets van groene sterren inzaten. Wat mij betreft een typische Wolff cake met de top kwaliteit waar Wolff om bekend staat.

De Eclypse was ook een pareltje. Goud en blauw, maar dan wel elke keer verschillende gouden effecten. Vooral de gouden blinkers met blauwe sterren en het gouden 'plum effect' met blauwe sterren was echt fantastisch.

Daarnaast nog een eervolle vermelding voor de Crazy Hornet van Wolff en de Toxic van Riakeo.

Het blijft een topper, zowel voor de freaks die ze in projecten schieten als voor de gewone huisvader die 2 stappen naar achteren zet bij de eerst burst.

Ik denk dat er niemand is die het een slechte cake vindt. Misschien niet je smaak, maar daarover valt altijd te twisten.

Deze uitslag heeft mij persoonlijk wel verast moet ik zeggen. Maar het blijft uiteraard een dikke topper! Gefeliciteerd Magnum!

Na alle reacties gezien te hebben zou ik denken dat de Kingpin de winnaar zou worden.

Desalniettemin een mooie winnaar!! Blijft al jaren een topper in mijn collectie.

Back
Bovenaan