fireworkaddict VWC lid donderdag om 11:48 #62 Van "opa" gekregen... alle kids + aanhang een lot. Straatje verdeeld, met als afspraak: alle winst gaat naar de spaarrekening van de 2 kleinzonen. Resultaat: Euro 25 per rekening bijgeschreven.
Van "opa" gekregen... alle kids + aanhang een lot. Straatje verdeeld, met als afspraak: alle winst gaat naar de spaarrekening van de 2 kleinzonen. Resultaat: Euro 25 per rekening bijgeschreven.
Adnoctum VWC lid donderdag om 16:21 #64 Dit jaar vergat ik loten te kopen, wel hebben we met de postcode loterij een broodbon gewonnen van 20 euro
Dit jaar vergat ik loten te kopen, wel hebben we met de postcode loterij een broodbon gewonnen van 20 euro
Tijgernootje VWC lid vrijdag om 15:54 #65 Daar kan je dan welgeteld een halfje bruin of wit voor kopen en dan is dat ook op
Black Dragon VWC lid zaterdag om 18:12 #66 Adnoctum zei: Dit jaar vergat ik loten te kopen, wel hebben we met de postcode loterij een broodbon gewonnen van 20 euro Klik om te vergroten... Als het nou zo'n 'brood' astronauten zou zijn van vroegah, dan zou ik er erg blij mee wezen!
Adnoctum zei: Dit jaar vergat ik loten te kopen, wel hebben we met de postcode loterij een broodbon gewonnen van 20 euro Klik om te vergroten... Als het nou zo'n 'brood' astronauten zou zijn van vroegah, dan zou ik er erg blij mee wezen!