[Freakactie 2026] Vuurwerkkanjer Fleringen

had het startpost idd gelezen maar vond het net nog niet helemaal duidelijk genoeg in de strekking van mijn vraag ,zodoende de vraag die wellicht ook bij andere wel speelt ,je zit toch met een grensovergang /risico .

en laten we eerlijk zijn ,we gaan niet vanuit in mijn geval vanuit het midden van het land naar Duitsland rijden voor 25 kg ( 1 enkel compoundje) toch ,maar hopelijk kunnen we gewoon nog minimaal een jaar stoken zoals we gewend zijn ;) ;) 🤞🤞🙏

Voorlopig niet, zodra er meer bekend is wat betreft wel of geen verkoop in NL en de eventuele alternatieve afhaal locatie in Duitsland dan gaan we daar uiteraard naar kijken.
Ook geen aanvulling denk ik zolang er niet meer duidelijk is hè? Suggestie… Wolff (Gold Navy, Tarantula, Full Throttle) en natuurlijk Riakeo 😂 oh nu we toch bezig zijn… Rubro Atlantis Lion, Walhalla Magic, Killer Mutant. Zomaar wat suggesties op de woensdag avond 👌🏼🤣

Ook geen aanvulling denk ik zolang er niet meer duidelijk is hè? Suggestie… Wolff (Gold Navy, Tarantula, Full Throttle) en natuurlijk Riakeo 😂 oh nu we toch bezig zijn… Rubro Atlantis Lion, Walhalla Magic, Killer Mutant. Zomaar wat suggesties op de woensdag avond 👌🏼🤣
Kijk dit klinkt goed.
Maak je tegen die tijd een bestellijst voor mij klaar wat ik zal halen? Haha
🤣😝

Back
Bovenaan