Hardcore helium

Uitwerking top en burst ook erg goed, maar in tegenstelling tot anderen zou ik het niet nog een keer bestellen.
Te wild/te kort en abrupt, precies zoals het waarschijnlijk bedoeld is.

Deze is me echt totaal niet bijgebleven helaas.
Dat zal dan ook echt niet zo zijn omdat die slecht was, mee ik op een gegeven moment dozen aan het neerzetten was zo rond half 3 en aanstoken om alles op te krijgen.
Normaal doe je zo iets met klein spul.. grondbloemen, kleine fonteintjes etc etc.
Ik met de hardcore helium, evo bomber nog een tds400 paar transbombers, the next level, atlantis lion, icb, firestarter (die weet ik overigens nog wel ivm burst) en nog een tiental anders boxen.
Echt zonde.
Jongens, mocht er geen verbod komen.
Koop niet te veel, want het kan echt!🙈🙈🙄🙄🙄

Dat zal dan ook echt niet zo zijn omdat die slecht was, mee ik op een gegeven moment dozen aan het neerzetten was zo rond half 3 en aanstoken om alles op te krijgen.
Normaal doe je zo iets met klein spul.. grondbloemen, kleine fonteintjes etc etc.
Ik met de hardcore helium, evo bomber nog een tds400 paar transbombers, the next level, atlantis lion, icb, firestarter (die weet ik overigens nog wel ivm burst) en nog een tiental anders boxen.
Echt zonde.

Herkenbaar! Wel zonde inderdaad. Maar met de toenemende wind zorgde er hier ook voor dat de belevenis van zulke boxen weer minder spectaculair wordt.

Echt zonde.
Vorig jaar gehad, op een gegeven moment ben je verzadigd en kun je de lontjes we aankijken.. Je gooit maar geniet niet meer.

Dit jaar eerder gestart, op de vooravond meer genoten en meeste afgestoken. Na 00:00 nog uurtje heerlijk gestookt en toen de verzadiging kwam gewoon lekker gestopt. Niet alles op maar acceptabele start voor 2026-2027.. Perfect!

Vorig jaar gehad, op een gegeven moment ben je verzadigd en kun je de lontjes we aankijken.. Je gooit maar geniet niet meer.

Dit jaar eerder gestart, op de vooravond meer genoten en meeste afgestoken. Na 00:00 nog uurtje heerlijk gestookt en toen de verzadiging kwam gewoon lekker gestopt. Niet alles op maar acceptabele start voor 2026-2027.. Perfect!
Zelfde hier, vooral in de vooravond 2 goede sessies gestookt. Na 00:00 uur de laatste sessie en rond 5 voor 2 was na het opruimen was het klaar, gestopt naar binnen. Mooi geweest.

Echt zonde.
Zo herkenbaar en spijt van. Totaal niet meer een idee hoe bepaalde bakken überhaupt gingen en of ze wel of niet goed waren. Had bijvoorbeeld maar 3 compounds voor 00:00 gedaan en dus een dikke 40 na 00:00, gekkenwerk.

Geen moment binnen gezeten vanaf 17:45 uur en doorgestookt tot 02:30, daarna gewoon gestopt omdat mensen in de straat ook een keer wilden slapen.

Nu ook nog wat klein spul over, gelukkig wel ruim onder de 25kg.

Back
Bovenaan