Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Was te horen aan je stem hahaPresteerde bijna geheel top zoals vorig jaar met kooi, maar de laatste rij was echt helemaal flop. Niet eens plopper de plop, maar plof plof plof.
Daar kwam even wat oprechte teleurstelling uit mijn mond gevlogen hahaha.Was te horen aan je stem haha
Deze is me echt totaal niet bijgebleven helaas.
Dat zal dan ook echt niet zo zijn omdat die slecht was, mee ik op een gegeven moment dozen aan het neerzetten was zo rond half 3 en aanstoken om alles op te krijgen.
Normaal doe je zo iets met klein spul.. grondbloemen, kleine fonteintjes etc etc.
Ik met de hardcore helium, evo bomber nog een tds400 paar transbombers, the next level, atlantis lion, icb, firestarter (die weet ik overigens nog wel ivm burst) en nog een tiental anders boxen.
Echt zonde.
Jongens, mocht er geen verbod komen.
Koop niet te veel, want het kan echt!![]()
Vorig jaar gehad, op een gegeven moment ben je verzadigd en kun je de lontjes we aankijken.. Je gooit maar geniet niet meer.Deze is me echt totaal niet bijgebleven helaas.
Dat zal dan ook echt niet zo zijn omdat die slecht was, mee ik op een gegeven moment dozen aan het neerzetten was zo rond half 3 en aanstoken om alles op te krijgen.
Normaal doe je zo iets met klein spul.. grondbloemen, kleine fonteintjes etc etc.
Ik met de hardcore helium, evo bomber nog een tds400 paar transbombers, the next level, atlantis lion, icb, firestarter (die weet ik overigens nog wel ivm burst) en nog een tiental anders boxen.
Echt zonde.
Zelfde hier, vooral in de vooravond 2 goede sessies gestookt. Na 00:00 uur de laatste sessie en rond 5 voor 2 was na het opruimen was het klaar, gestopt naar binnen. Mooi geweest.Vorig jaar gehad, op een gegeven moment ben je verzadigd en kun je de lontjes we aankijken.. Je gooit maar geniet niet meer.
Dit jaar eerder gestart, op de vooravond meer genoten en meeste afgestoken. Na 00:00 nog uurtje heerlijk gestookt en toen de verzadiging kwam gewoon lekker gestopt. Niet alles op maar acceptabele start voor 2026-2027.. Perfect!
Poeh, laatste rij is idd niet best!Presteerde bijna geheel top zoals vorig jaar met kooi, maar de laatste rij was echt helemaal flop. Niet eens plopper de plop, maar plof plof plof.
Presteerde bijna geheel top zoals vorig jaar met kooi, maar de laatste rij was echt helemaal flop. Niet eens plopper de plop, maar plof plof plof.
Zo herkenbaar en spijt van. Totaal niet meer een idee hoe bepaalde bakken überhaupt gingen en of ze wel of niet goed waren. Had bijvoorbeeld maar 3 compounds voor 00:00 gedaan en dus een dikke 40 na 00:00, gekkenwerk.Deze is me echt totaal niet bijgebleven helaas.
Echt zonde.