YOYOYO Fireworks Video Topic

Haha ja weet ik 👊. Ook @Pietje PYRO is erg fan van deze Dividir.

Het is een heel mooi apparaat.. Jammer dat hij vorig jaar is afgekeurd en jammer dat er dit jaar geen nieuwe poging is gedaan om de Dividir te herintroduceren. Ik heb zelf wel 2x tegelijk de Splitting Rainbow afgestoken, beelden volgen nog. En dat is ook een erg leuk ding. Wellicht vergelijkbaar met de Escaperoom. Alleen, het is en blijft inderdaad geen Dividir. Zo helder, zo scherp en een erg breed bereik 😮
Zeker weten! Prachtig op film gezet ook!
Lekker bezig man 🤩

1.3 / 1.4 verschil is echt belachelijk, en vond de 1.4 ProxPl.. echt tegenvallen t.o.v andere 30mm dozen. Zo jammer
Klopt man! We zijn lekker gemaakt met 1.3 filmpjes. Ik had zelf ook enkele bakken van dit merk maar het was wel ff een stukkie minder dan verwacht, helaas.

Wow! Wat een heerlijke giller is dit! Vette opbouw en luid en duidelijk aanwezig. Deze Rebel 2.0 is een aanwinst voor het NL vuurwerk.

Merk: Hello Fireworks
Naam product: Rebel 2.0
Kaliber: 25 mm

lekker bakkie weer hoor ,maar zit zelf eerlijk gezegd op de video vd exceptional te wachten ;) aangezien die hier nog staat te wachten op oud en nieuw 26/27:cool::cool:

pfhhh ,wat een klappen man ,heerlijke doos en wat een lekker vooruitzicht straks ;) :handsup:
Haha ja ga je van genieten!

Ik ben toch even benieuwd;

Helemaal alleen staan stoken? Hoor en zie verder niks om je heen?
Nou ik heb stooksessies gedaan om 18 u om 20:30 en om 00:00 uur. Dus vooral die eerste twee sessies was het rustig in de lucht en daar komt bij dat er achter mijn tuin alleen maar kms weilanden liggen dus je ziet daar ook geen vuurwerk de lucht in gaan. Had wel mensen om mij heen maar die stonden ook te genieten ;-).

Back
Bovenaan