Rebel 2.0 *NIEUW 2025*

Publiek was ook erg enthousiast over deze, gelukkig bleef er niets hangen. Had hem voor de zekerheid wel iets verder weg gezet, naar aanleiding van bericht hier. Was gelukkig voor niets.

Same here. Supertof ding. Scream van Pangu was iets harder, maar dit tempo en opbouw echt heeeel tof als finalebak. Ik stond als een dirigent het laatste salvo omhoog te wuiven, dat voelde kinderlijk machtig en gaaf. Yay!

Los van de laatste cake was deze helaas een flop bij mij. Eerste 15 schoten hadden geen rauwe fluit🤣.
Paar knalde in de tube. De laatste all. At once cake was wel erg sexy.

Geweldige compound en cake 1 en 2 verliepen perfect. In de derde cake was ik compleet verbaasd door de enorm grote en heftige crackling mine die samen ging met het salvo fluiters naar crackling. Ik kon mij totaal niet herinneren dat die erin zat en was dan ook een beetje overdonderd.

Achteraf realiseerde ik mij echter dat het waarschijnlijk zeker 5, mogelijk nog een paar meer, fluiters/bombettes waren die in de tube knalden! Uiteraard niet wat je zou willen, maar de crackling 'mine'/wolk was wel enorm en knetterhard! Uiteraard niet wat gewenst is, maar het uiteindelijke effect was wel heel gaaf!

Vond hem niet geweldig. Stsk er 3 tegelijk af na 4x sensation 5 en voorafgaand aan 4x RotP en 4x Transbomber en deze set was duidelijk her minste. Komt er hier niet meer in (net als waarschijnlijk al het andere vuurwwrk 🥲)

Deze beviel hier ook goed. Goede opbouw richting dat laatste salvo, lucht helemaal vol.
Verbaasde me ook hoe vel de blauwe kleuren uit de tweede cake waren, dit had ik niet zo meegekregen uit de productvideo.

Net iets te laat gestart maar hier 2x geschoten. Indrukwekkende bak! Je ziet er wel een paar in de tube blijven zitten maar die finale was prachtig en hard!

Edit; Met dat het geluid wel slecht is btw.. Maatje gefilmd, niet helemaal voor elkaar 🫣

Dit was mijn finale blok!

Ik had eerst de Fire Festival & Hardcore Helium aan elkaar geknoopt en deze wilde ik aansteken met de remote.
Omdat het doorlonten aan de Hardcore Helium zonder extra lont lastig bleek.

Helaas weigerde de remote dus moest hem met de hand afsteken.

Jammer voor de doorloop van het projectje maar dit was echt wel een toppertje bij mij.

Netjes ingepakt met folie en een vocht vreter, goed opbouwend tempo, en dat laatste salvo ging echt perfect.

Geen knallen in de tubes of andere rariteiten gelukkig!

Ik zou hem zeker aanraden.

Netjes ingepakt met folie en een vocht vreter

Ik had al gelezen dat er folie om de Rebel zat en heb dat ook al wel eens 1 of 2 keer eerder meegemaakt, maar een bijgevoegde vochtvreter was voor mij toch echt de eerste keer! 😁

Geen knallen in de tubes of andere rariteiten gelukkig!

Mooi man!

Aan de hand van de berichten knallen in de tubes, waarover ik tot dan toe alleen had gelezen over voorvallen in de middelste cake (en die losse cake van Valk, welke dezelfde is), was ik volledig gefocust toen cake 2 begon en toen die afgelopen was, dacht ik nog: "gelukkig, ik heb een probleemloos exemplaar!". (Ik zal het daardoor wel over mezelf hebben afgeroepen....)

Ondanks dat ik een aantal fluiters miste in dat laatst salvo, waren er toch nog voldoende over om acceptabel effect te geven gelukkig.

Ik heb vandaag nog met een zaklamp alle tubes van de 3de cake geïnspecteerd of dingen/details zichtbaar waren om uit te vogelen hoeveel er in de tube zijn geklapt, maar er waren geen duidelijke aanwijzingen genoeg zekerheid gaven om duidelijkheid te krijgen.

Desondanks was hij goed genoeg dat ik er tevreden mee ben. En was ook een product waar omstanders positief en enthousiast op reageerden!

Hier klapte er 1 in de tube. Gelukkig had ik het bericht al gelezen dus hebben ze hem op afstand afgestoken. Mooi product.

Ik had al gelezen dat er folie om de Rebel zat en heb dat ook al wel eens 1 of 2 keer eerder meegemaakt, maar een bijgevoegde vochtvreter was voor mij toch echt de eerste keer! 😁

Mooi man!

Aan de hand van de berichten knallen in de tubes, waarover ik tot dan toe alleen had gelezen over voorvallen in de middelste cake (en die losse cake van Valk, welke dezelfde is), was ik volledig gefocust toen cake 2 begon en toen die afgelopen was, dacht ik nog: "gelukkig, ik heb een probleemloos exemplaar!". (Ik zal het daardoor wel over mezelf hebben afgeroepen....)

Ondanks dat ik een aantal fluiters miste in dat laatst salvo, waren er toch nog voldoende over om acceptabel effect te geven gelukkig.

Ik heb vandaag nog met een zaklamp alle tubes van de 3de cake geïnspecteerd of dingen/details zichtbaar waren om uit te vogelen hoeveel er in de tube zijn geklapt, maar er waren geen duidelijke aanwijzingen genoeg zekerheid gaven om duidelijkheid te krijgen.

Desondanks was hij goed genoeg dat ik er tevreden mee ben. En was ook een product waar omstanders positief en enthousiast op reageerden!

Voor mij ook een eerste keer, een vochtvreter.

Dat stemt mij positief over Hello Fireworks.

Een klein detail maar het betekend dat ze proberen absolute kwaliteit te leveren.

Hier zou dus nog eens goed naar gekeken moeten worden wat het knallen in de tubes veroorzaakt.

Zelf gelukkig geen last van gehad!

Goed om te lezen dat jij en omstanders er van genoten hebben want dat is uiteindelijke het belangrijkste.

Back
Bovenaan