Snelle Jelle

Is het veilig mogelijk om deze in w-shape te zetten of is dit beter af te raden?

Het kan, maar dan moet je echt omzichtig te werk gaan en weten wat je doet. Ik zou in dat geval kiezen voor een stevig skelet van latten die de vorm al aangeeft. Deze fixeer je aan de grond met 1 of meer piketjes of stokken. Daarna fixeer je de single shot zodanig dat de basis de grond raakt. De kracht van de lancering wordt dan direct opgevangen.

Aandachtspunten zijn:
- Goede fixatie singleshot tubes aan de waaierlatten (ductape + grote tyraps)
- Stevige constructie waaierskelet
- tubes raken de grond
- voldoende afstand tot mensen of objecten

Cameo

Het is dus veiliger om ze gewoon recht af te steken door de enorme druk die ervanaf komt.Wilde ze zoiezo op het rekje boren.Bedankt voor het advies!

Het is dus veiliger om ze gewoon recht af te steken door de enorme druk die ervanaf komt.Wilde ze zoiezo op het rekje boren.Bedankt voor het advies!

Het hoeft niet perse, je moet zorgen dat hij vlak op een ondergrond staat. (dus niet scheef ofzo) het blijft lastig uitleggen, ik zal het zo even voor je photoshoppen :D

Is het veilig mogelijk om deze in w-shape te zetten of is dit beter af te raden?

Ik zal dan wel ronde stukjes hout maken, zodat je die (zo'n 2 a 3 cm) in de buis kan steken.
Dan moet je wel het voetje er af halen en het houtje in de onderkant van de buis lijmen.
En eventueel met kleine spijkertjes vast spijkeren.

Dit is echt een single shot waarbij ik dus op afstand ga staan toekijken. Heb hem weleens gehad in W-shape (bedankt kruitsnuiver :p) en eens los gezien, maar als je hem zo ziet op film van een afstand, komt ie dan nog veel beter over.

Mooi boeket, maar maakt zijn naam waar, hij is snel verdwenen ook. :p

Back
Bovenaan