harry janssen
VWC lid
winkel of zakkenvullers ??? maar je bent er uiteindelijk zelf als consument bij heDit moet je als winkel toch ook niet willen verkopen...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
winkel of zakkenvullers ??? maar je bent er uiteindelijk zelf als consument bij heDit moet je als winkel toch ook niet willen verkopen...

Ook in getrapt met 2x 66 shots blokjes, heel benieuwd wat eruit komt. Kan niet veel zijn.Maar wie importeert dit voor ze? Is dat Rubro, of importeren die winkels dit zelf? Is toch te gek voor woorden dit. Ontzettend triest voor degene die hier 300 voor neertikken.
staat rubro op het etiket zo te zien ,als je maar genoeg volume besteld maken ze het voor je zoals jij het wilt hebbenMaar wie importeert dit voor ze? Is dat Rubro, of importeren die winkels dit zelf? Is toch te gek voor woorden dit. Ontzettend triest voor degene die hier 300 voor neertikken.
Ah nice. Niemand nog het woord 'ryako' linksboven van deze onzin opgevallen van deze temu shit?Bekijk bijlage 1823718ik kreeg dit item van vuurwerk oldezaal, ipv andere cakes. Kreeg deze voor een laag prijsje mee. Ik kan me niet voorstellen dat dit 1000sh is.
Welke importeur werkt er aan mee als ze aankomen met de naam Ryako dan? Of vervangen ze zelf de dozen?Dit is hollandivani, die pakt bekende merken en producten en geeft die namen aan hun eigen meuk, die ze zo goedkoop mogelijk maken om zoveel mogelijk winst te maken
Welk artikelnr staat er op die 66sh. Want kans is groot dat dat dus losse cakes van deze compound zijn. Die hebben namelijk ook 66 shots.Ook in getrapt met 2x 66 shots blokjes, heel benieuwd wat eruit komt. Kan niet veel zijn.
Rest van de spullen waren thermal jewels en proffessional 64 / event ice tiger enzovoort . Wel daadwerkelijk van rubro.
Blind vanuit gegaan dat dit ook omlabelingen waren maar schijnbaar een andere “partij” opgekocht.
Zal straks even kijken maar denk dat je gelijk hebt.Welk artikelnr staat er op die 66sh. Want kans is groot dat dat dus losse cakes van deze compound zijn. Die hebben namelijk ook 66 shots.
Volgens mij werkt hier niemand aan meeWelke importeur werkt er aan mee als ze aankomen met de naam Ryako dan? Of vervangen ze zelf de dozen?
Zie ook op de doos staan deze box bevat 2x 2 cakes van 495 gram. Dus gewoon 2kg compound. En daaronder staat dan nog iets van een romeinse kaars van 256gr. Krijg je die er dan losbij om het aantal shots te halen. Ronduit belachelijk dat rubro zoiets importeert naar mijn mening
Denk dat de eerste restpartijen ook daar vandaan kwamen en die waren prima. Daarna is deze meuk erbij gekomen.vuurwerk oldenzaal was toch onderdeel van valk en vwpd ?
of was dat ipv de color hypnose bv de color hippnose ??Denk dat de eerste restpartijen ook daar vandaan kwamen en die waren prima. Daarna is deze meuk erbij gekomen.
Heb de mensen nog geprobeerd te waarschuwen in het vuurwerk Oldenzaal topic. Hopelijk heeft het nog ergens geholpenof was dat ipv de color hypnose bv de color hippnose ??![]()
Deze zelf ook besteld en dit bedoel ik met juiste producten ook al komen de grammen niet helemaal overeen. Deze zijn ook van mania zelf te bestellen.Net als die 500 gram cake's waar achterop 350 gram kruit staatbint dat ook nepperts?
Ik heb deze voor €150 mee gekregen, omdat ze de helft van me bestelling niet hadden..Dit durven ze gewoon voor 299 te verkopen.
Wel heel benieuwd hoeveel shots het echt zijn.
Wellicht een idee om hem vanavond al de lucht in te rammen?Ik heb deze voor €150 mee gekregen, omdat ze de helft van me bestelling niet hadden..