Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
en dan ook nog ryako erop zetten ,als riakeo nockoff ??? begint toch een beetje te lijken dat de chinezen hun eigen merken gaan "namaken" hopelijk zit er überhaupt wel iets van kruit in de tube'sBekijk bijlage 1823718ik kreeg dit item van vuurwerk oldezaal, ipv andere cakes. Kreeg deze voor een laag prijsje mee. Ik kan me niet voorstellen dat dit 1000sh is.

Dit is het ook precies! Paar mooie producten kunnen kopen maar alles in losse voorverkoop was deze pyromould troep die ze ook bij hollandivani verkochten.Lekker man een Ryako bak met 1000 shots en maar liefst 2kg kruitwat voor namaak verkochten ze daar nog meer? Lijkt wel het Hollandivani van het Oosten.
0,5 gram per schot dan ben ik toch wel heel benieuwd wat voor grote boeketten eraf gaan komen!
appels met peren ??? 264 shots ipv 1000 toch ????? met hetzelfde kruitgewicht ?
Zitten dezelfde 66 shots blokjes in.appels met peren ??? 264 shots ipv 1000 toch ?????
appels met peren ??? 264 shots ipv 1000 toch ?????
Dit is hollandivani, die pakt bekende merken en producten en geeft die namen aan hun eigen meuk, die ze zo goedkoop mogelijk maken om zoveel mogelijk winst te makenMaar wie importeert dit voor ze? Is dat Rubro, of importeren die winkels dit zelf? Is toch te gek voor woorden dit. Ontzettend triest voor degene die hier 300 voor neertikken.