Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als je hem per 2 (of meer) schiet is dat tempo ook weer opgelost. Of je steekt hem bij beide lonten aan, mits reservelont bestaat op deze.Fuiters zijn echt vies rauw, dat is top. Effecten zien er ook goed uit. Maar die brandduur, 40-45s voor 30 schoten is aardig traag. Prima om los af te steken, er een compoundje van te maken maar te traag voor een showelement naar mijn mening.

Met die 10% korting kom je op €36 voor 30 schoten.Als je hem per 2 (of meer) schiet is dat tempo ook weer opgelost. Of je steekt hem bij beide lonten aan, mits reservelont bestaat op deze.
Vind het wel een tof ding, zie em nu pas. Enige wat me tegen staat is de prijs, als je deze per 2 of 4 wilt doen. Overigens denk ik ook niet dat je alternatieven ergens goedkoper vind..
Heb je met 3 stuks wel een tof blokkie van 90 schots a 108 euro. Kort maar krachtig. De twijfel slaat toeMet die 10% korting kom je op €36 voor 30 schoten.
Return of the phoenix aantal schoten meer en vaak iets beter qua prijs, zie hem voor 31.95 staan.
Heb je alleen geen effecten.
U vraagt wij draaien…
Mijn mening:
Het is een rauwe huil, maar mist volume als het een pure fluit cake zou zijn.
Ze swirlen goed omhoog en de boeketten zijn leuk. Stijghoogte is niet te hoog, anders zouden de uitwerkingen wegvallen. Maar totaal verrassend: de mines!
Die waren zo bizar luid qua lanceergeluid, dat ik dacht (juist omdat fluit wel eens gek kan doen) dat de cake uit elkaar klapte. Echt bizar hard lanceer geluid!
Vandaar ook de mindere opname qua perspectief. Ging even voor de kids knielen, just in case.
Heb juist het idee dat er gewoon een aantal keer een bombette ontploft. De mine die jij omschrijft komt maar 3? keer voor en hebben dezelfde kleuren als de effecten. Maar kan het mis hebben zo op filmpje hoor.
Het zou ook kunnen, ik had m’n prio even op: de kids achter mij houden. Dus wat minder op het product zelf kunnen focussen daardoor.Heb juist het idee dat er gewoon een aantal keer een bombette ontploft. De mine die jij omschrijft komt maar 3? keer voor en hebben dezelfde kleuren als de effecten. Maar kan het mis hebben zo op filmpje hoor.
Groot gelijk, niets belangrijker op dat moment. En ook eens, fluitcakes zijn wel vaker een dingetje haha.Het zou ook kunnen, ik had m’n prio even op: de kids achter mij houden. Dus wat minder op het product zelf kunnen focussen daardoor.
Maar fluit cakes in z’n algemeenheid ben ik altijd ietsjes voorzichtig. Al een paar teveel fout zien gaan.
Hier 4 kartonnen…Valt mij een beetje tegen eerlijk gezegd. Heb er maar 1, dat scheelt...![]()