[Valk Vuurwerk] Valk Howling *NIEUW 2025*

Iemand uit brabant of limburg die naar VWPD gaat en voor mij een kartonnetje mee wil nemen? Ik kan alleen nog kiezen voor de 31e, maar dat gaat hem niet worden

Fuiters zijn echt vies rauw, dat is top. Effecten zien er ook goed uit. Maar die brandduur, 40-45s voor 30 schoten is aardig traag. Prima om los af te steken, er een compoundje van te maken maar te traag voor een showelement naar mijn mening.
Als je hem per 2 (of meer) schiet is dat tempo ook weer opgelost. Of je steekt hem bij beide lonten aan, mits reservelont bestaat op deze. :angel:

Vind het wel een tof ding, zie em nu pas. Enige wat me tegen staat is de prijs, als je deze per 2 of 4 wilt doen. Overigens denk ik ook niet dat je alternatieven ergens goedkoper vind..

Als je hem per 2 (of meer) schiet is dat tempo ook weer opgelost. Of je steekt hem bij beide lonten aan, mits reservelont bestaat op deze. :angel:

Vind het wel een tof ding, zie em nu pas. Enige wat me tegen staat is de prijs, als je deze per 2 of 4 wilt doen. Overigens denk ik ook niet dat je alternatieven ergens goedkoper vind..
Met die 10% korting kom je op €36 voor 30 schoten.
Return of the phoenix aantal schoten meer en vaak iets beter qua prijs, zie hem voor 31.95 staan.
Heb je alleen geen effecten.

Met die 10% korting kom je op €36 voor 30 schoten.
Return of the phoenix aantal schoten meer en vaak iets beter qua prijs, zie hem voor 31.95 staan.
Heb je alleen geen effecten.
Heb je met 3 stuks wel een tof blokkie van 90 schots a 108 euro. Kort maar krachtig. De twijfel slaat toe 😅

Ik zat met hetzelfde dilemma hoor, of een karton howling of de rebel.
De karton howling was op dus ben voor de rebel gegaan.
Neem nu nog wel een losse howling mee en elders de ROTP.

Back
Bovenaan