Nachtbrakerstopic 28-29 december 2025!

Met een lach en een traan, vuurwerk ophalen en tussendoor de uitvaart regelen van mijn schoonvader die zaterdagmorgen is overleden aan een hartstilstand. Maar we gaan het vieren, met een knal gaat hij eruit....
Maar ik had t me allemaal toch anders voorgesteld...
Gecondoleerd man, veel sterkte

In het verleden zaten altijd wat VWC-ers in een hotel in Leeuwarden een beetje darten te koekeloeren. Niets van dat meer zeker?

Met een lach en een traan, vuurwerk ophalen en tussendoor de uitvaart regelen van mijn schoonvader die zaterdagmorgen is overleden aan een hartstilstand. Maar we gaan het vieren, met een knal gaat hij eruit....
Dat is droevig.. gecondoleerd kerel.

In het verleden zaten altijd wat VWC-ers in een hotel in Leeuwarden een beetje darten te koekeloeren. Niets van dat meer zeker?

Klopt. Dat was ik onder andere! Good old days met het afhalen bij Gerrit en een dag vooraf naar Campanille Leeuwarden, tegenover de Mac Donalds. 's Avonds de stad nog even in, darten kijken op de hotelkamer... lang geleden, mooie herinneringen.

nogmaals gecondoleerd man ,hij hoort jullie vast de 31e

Gecondoleerd en sterkte! 👊

Mooi om te zien dat iedereen goed voorbereid is met de afhaalbonnen, ik heb ze afgelopen woensdag uitgeprint. In blinde paniek nog wel: ik moest een dag ervoor iets uitprinten voor het werk, kreeg ik een melding van de printer (dacht dat de toners op waren), dus hup gelijk nieuwe toners besteld (want dit moeten we niet hebben voor de afhaaldagen!) bleek het een melding te zijn dat ik niet de originele toners gebruik en dat ze nog helemaal vol zaten.
(Kruid)stress om niks dus en een setje toners rijker :p

Nu het steekwagentje klaar staan en de bonnen netjes klaargelegd! We zijn er klaar voor :holland:

Back
Bovenaan