De laatste keer knallen: een terugblik op vuurwerk

De hele reden dat het verbod er komt is mede mogelijk gemaakt door Ruben en z’n achterlijke video’s over hoe je in Polen kunt bestellen. Hem nu op een podium zetten is echt het meest achterlijke wat we kunnen doen. Toen er vroeger alleen nitraten of vlinders waren vond iedereen het hard, maar niet onacceptabel. tegenwoordig ben je een kleine speler als je een 50grams bom hebt.

Tja, staan ook video's op zijn Youtube-kanaal waarop knutselvideo's met vuurwerk staan.

Vind zowizo al die nieuws berichten vreemd er word nergens gepraat over de buurt verenigingen die volgend jaar legaal mogen afsteken

Of dat dat verbod helemaal nog niet zo zeker is voor 2026/2027. Dit is gewoon druk op de politiek zetten om dat verbod er doorheen te duwen.

We zien nu ook van die suffe reportages waarbij de politie heel heldhaftig met drones levensgevaarlijk consumentenvuurwerk weet te onderscheppen, uiteraard met zeer ernstige blikken en toon. De daadwerkelijke reden dat dit nu gedaan wordt is omdat er een vinkje moet worden gezet bij 'handhaving', één van de drie voorwaarden van het verbod.

Het is ontzettend treurig hoe het is gesteld met de objectiviteit van media.

ik vind het wel grappig. Als ik stem dan is dat SP of Groenlinks. En ik vertelde de jaren dat ik afstak steevast dat ik vuurwerk afstak aan de linkse rakkers.

Dat ging er niet in; een natuur en dierenvriend die óók van vuurwerk houdt. Bijna alles op de fiets doet en het dan niet kunnen hebben als ik vraag waarom ze een benzine of diesel slurpend voertuig rijden.

Dan ontstaat er kortsluiting :D vroeger was echt alles beter.

Dit jaar genieten van de Beauty en ROTP en dan is het mooi geweest.

ik vind het wel grappig. Als ik stem dan is dat SP of Groenlinks. En ik vertelde de jaren dat ik afstak steevast dat ik vuurwerk afstak aan de linkse rakkers.

Dat ging er niet in; een natuur en dierenvriend die óók van vuurwerk houdt. Bijna alles op de fiets doet en het dan niet kunnen hebben als ik vraag waarom ze een benzine of diesel slurpend voertuig rijden.

Dan ontstaat er kortsluiting :D vroeger was echt alles beter.

Dit jaar genieten van de Beauty en ROTP en dan is het mooi geweest.
Die linkse activisten komen ook met z'n allen in een oude dieselslurpende NZH-bus uit de jaren 70 naar plaats van bestemming, zo'n eentje dat als ze het gaspedaal intrappen de hele straat vol zwarte rook staat.

Back
Bovenaan