Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je leeft maar 1xGewoon allebei doen dit jaar is er geen ruimte voor twijfels![]()

Gewoon allebei doen dit jaar is er geen ruimte voor twijfels![]()
Ik zit te twijfelen tussen deze en de Exceptional
Nog een hypotheek afsluiten dan maar?Anders doe je ze allebei en dan ook nog de triple melody of great wall!![]()
Je vrouw gaat dit forum haten.. Believe me..Oke vooruit als het thuisfront vraagt waarom ik met 2 compounds thuis kom met oud en nieuw dan zeg ik wel dat ze op vuurwerkcrew zeiden dat het toch het laatste jaar is
Jij neemt ze bij depot toch over de schouder gewoon mee?Nog een hypotheek afsluiten dan maar?![]()

Oke vooruit als het thuisfront vraagt waarom ik met 2 compounds thuis kom met oud en nieuw dan zeg ik wel dat ze op vuurwerkcrew zeiden dat het toch het laatste jaar is
Zeg dat ze bij elkaar horen als setje net als eetstoelen.Ik zit te twijfelen tussen deze en de Exceptional
Ik heb gewoon de hele serie: The Great Wall, Exquisite Fantasy, Exceptional én de Extraordinary. Maar goed, misschien ooit als ze doorgroeien
Was het maar zo een feest hahahaJij neemt ze bij depot toch over de schouder gewoon mee?![]()
Wat betreft “beide nemen”… ach ja, hierboven zijn het nog amateursIk heb gewoon de hele serie: The Great Wall, Exquisite Fantasy, Exceptional én de Extraordinary. Maar goed, misschien ooit als ze doorgroeien
![]()

Wat betreft “beide nemen”… ach ja, hierboven zijn het nog amateursIk heb gewoon de hele serie: The Great Wall, Exquisite Fantasy, Exceptional én de Extraordinary. Maar goed, misschien ooit als ze doorgroeien
![]()
Je mist er nog een paar hoor![]()
Nou deze amateur heeft gewoon de Great wall, Exquisite, Exceptional én de Triple in de collectieIk zou zelf voor de Exceptional kiezen.
De Exquisite Fantasy maakt vooral indruk door de X-shape crosettes aan het begin. Maar haal je die weg (60 shots) dan blijven er nog 178 schoten over. Deze zijn verdeeld over 20/25mm en 30mm, waarvan slechts 106 schoten in 30mm zijn. De 20/25 mm schoten van Riakeo maken op zichzelf weinig indruk en voelen vooral als opvulling binnen het geheel.
Ik zie de Exquisite Fantasy dan ook vooral als een prachtige, kleurrijke show met een korte duur, maar wel zeer uniek in opbouw en uitstraling. Echt een one of a kind beleving. En misschien ook wel meer een liefhebbers item die meer bewust is waar hij/zij naar kijkt.
De Exceptional daarentegen bestaat uit 188 schoten, allemaal in 30 mm. Dat betekent simpelweg meer waar voor (ongeveer) hetzelfde geld. De effecten zijn groter en voller, en door het goud blijft het vuurwerk langer hangen in de lucht. Al met al een krachtiger en indrukwekkender blok.
![]()

Je mist er dan toch nog 1Nou deze amateur heeft gewoon de Great wall, Exquisite, Exceptional én de Triple in de collectie![]()