[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Jullie mogen blij zijn dat ik niet thuis ben in de buurt van een computer. De flessen gaan rap leeg dus het kriebelt om hier niet nog wat reuring te creëren...

Morgenavond ben ik wel thuis. Hopelijk voor jullie te druk met de leveringen uit te dokteren voor de eerste dag 😈

Hoe gaat het bij jullie? Bijna weer een dagje dichterbij 🔥🤩
Doeeeeeee iets! Regel een laptop ofzo!! Zeker gezien de weersverwachting voor DE dag!! 😍

Jullie mogen blij zijn dat ik niet thuis ben in de buurt van een computer. De flessen gaan rap leeg dus het kriebelt om hier niet nog wat reuring te creëren...

Morgenavond ben ik wel thuis. Hopelijk voor jullie te druk met de leveringen uit te dokteren voor de eerste dag 😈

Begint nu echt te kriebelen.
Ik hoor en zie heel de avond alleen maar dik vuurwerk de lucht ingaan.

Tegenwoordig kan alles ook met een mobiel toch 🤪. Kom op met die reuring iedereen is half lam dus zo over die streep 😉

Hoor ik hier nou iemand met een gebrek aan doorzettingsvermogen aan het woord??

Waar kan ik een Irish Coffee voor Jan bezorgen? Het lijkt me het beste als hij zo snel mogelijk aan de alcohol zit vandaag. Daarmee gezegd moet wel iemand zijn 2e kerstdag opofferen om te zorgen dat Jan zijn laptop in handen krijgt op het juist moment!

Met de slechte vooruitzichten van onze hobby lijkt het mij in ieder geval leuk om mijn allerlaatste bestelling te doen bij Jan!

Duimen dat Jan dorst heeft.

Waar kan ik een Irish Coffee voor Jan bezorgen? Het lijkt me het beste als hij zo snel mogelijk aan de alcohol zit vandaag. Daarmee gezegd moet wel iemand zijn 2e kerstdag opofferen om te zorgen dat Jan zijn laptop in handen krijgt op het juist moment!

Met de slechte vooruitzichten van onze hobby lijkt het mij in ieder geval leuk om mijn allerlaatste bestelling te doen bij Jan!

Duimen dat Jan dorst heeft.
Ik regel dan een ontbijtje zodat hij niet out gaat bij het aanpassen van de prijzen! Lets create something!!

Back
Bovenaan