Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
U vraagt, wij draaien.
De volgende artikelen zijn tot morgenochtend 08:00 uur nog 1x scherp geprijsd. Het was even zoeken zodat ook de 29 december bestellers kunnen aanvullen, maar ik heb nog een mooie selectie kunnen maken:
Krakaka - Jahahaha!!?? Hij komt op tijd binnen. Om dit te vieren bij ons voor 3,95 beschikbaar vanaf nu!
Kingpin - nog uitleg nodig? Cake van het jaar?
King Crackling - gewoon omdat deze cake door jullie allemaal zwaar wordt onderschat
Fountain 999 - de dikste fontein die ik ooit heb gehad
Shockwave - ok iets heel anders en geen spektakel maar voor de vooravond toch wel iets unieks hoor. Die crackling tails - check eens hoe lang die blijven hangen dan. En die 30mm schoten op het eind beuken er op los. Laatste 3 shots in W-shape gelijk aan de effecten van de Gold Navy?
Starscream - eerder genoemd als vervanger maar nu ook beschikbaar bij ons
Stellar - ik geloof dat dit er ook wel eentje gaat zijn waarbij jullie begin 2026 gaan balen van de straatfilmpjes
Crazy Hornet - nog 1 keertje dan...
Darkwing Gold - omdat de lucht gevuld moet worden met goud! Moordend tempo mannen!
Return of the Phoenix - gewoon omdat het kan
Roaring Lion - tenslotte deze omdat jullie niet durfde te brullen in de winkel. Diegene die wel heeft gebruld heeft hem wel lekker goedkoper dan jullie... Had je maar moeten brullen
Prijzen vind je op de shop. Bij je order duidelijk vermelden als je wilt samenvoegen in de opmerking! Kies a.u.b. even zo veel mogelijk het tijdvak op 31 december aan het einde van de dag zodat ik het morgen en met kerst allemaal weer goed kan zetten voor jullie.
Dit is echt het allerlaatste, en ook het maximale wat ik kan doen. Riakeo loopt bij ons weg voor de prijzen zoals die nu staan (sorry allemaal) en ook die toppers die ik voorbij heb zien komen als suggesties zoals Gold Navy: nu kan je nog bestellen, straks niet meer want het gaat hard! Die staan eigenlijk al scherp bij ons als ik een snelle marktscan doe; dus als je die echt wilt en je besluit te bestellen voor de huidige prijs dan gun je ons ook wat extra - alvast bedankt
Oja, vergeet ik de laatst over de streep trekker: als je nu bestelt, ontvang je ook gratis vuurwerk![]()
Zal denk ik de Eclipse of roar zijn?Het standaard gratis vuurwerk. Wel genoeg in je mandje stoppen danJan bedankt weer! Maar wat krijg je dan gratis?
Eclipse of roar inderdaad! My badWeer een topactie Jan! Heerlijk! Alleen die Roaring Lion kan ik nergens vindenZal denk ik de Eclipse of roar zijn?
Haha je voelt het goed aan! Hele dag weer geklust, in de avond werken voor de werkgever en nog wat tijd gevonden voor jullie.Stucken, schuren,schilderen denk dat Jan droomt van vakantie inmiddels![]()
Perfect komt in orde!Dankjewel @granddessert toch ff king crackling en 999 meegepakt nu is het klaar. Ik zag alleen 31e einde dag 19 tijdslot? Die heb ik gepakt met opmerking samenvoegen is dat goed ?
Dankjewel kerel en tot de 29e, fijne kerst !Perfect komt in orde!
Ben je Harry nog tegen gekomen bij de checkout?Dankjewel kerel en tot de 29e, fijne kerst !

Die is juist tientje duurder geworden dan eerder vandaag. Potverdikkie. Die wilde ik dus samen bestellen met Kingpin.Dankjewel Jan, full thruttle stond nog op mn bescheidenlijstje
Kon het wel waarderen dus ook nog maar 2 RotP meegepakt. Tot de 29e en fijne feestdagen!Ik heb besloten de actie eerder te stoppen. Jullie hebben nog tot 00:00 uur. Truste!
Nee dit is geen marketingtruc![]()