Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Straatvideo?
Ik ben deze helemaal vergeten
Nog ergens voor een mooie prijsje?
Extra 10% betalen zeker? Welke idioot maakt die codes aan daar?Winterswijk, met code Koet10 nog extra 10%.

Extra 10% betalen zeker? Welke idioot maakt die codes aan daar?![]()
Je mag ook altijd met mij samenwerken , uitbetalen in dozenDie idioot ben ik buurman
30% korting in deze tijd verdiend wel iets meer begrip denk ik zo, of je nou fan bent of niet van Koet, betekent hij voor ons als ondernemer wel heel veel, aangezien de bestellingen groeien door zijn bereik. De 1 werkt samen met Enzoknol, de ander weer met Sven & Koen en wij met Langenberg en Koet.
Je mag ook altijd met mij samenwerken , uitbetalen in dozen
Ik las ook ergens dat bij 10 bestellingen je een gratis climax kreeg en bij 25 bestellingen een extra golden towerJe mag ook altijd met mij samenwerken , uitbetalen in dozen
En bij 30 bestellingen een echtscheidingsadvocaat!Ik las ook ergens dat bij 10 bestellingen je een gratis climax kreeg en bij 25 bestellingen een extra golden tower![]()
Valt mee hoor haha... laatst op een feestje zei ze mijn man geeft een paar honderd max uitEn bij 30 bestellingen een echtscheidingsadvocaat!![]()
Sinds oktober verstandig geweest en het niet meer bijgehoudenPaar honderd honderdjes![]()