Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kooiloos!Zijn deze in kooi? Of eigenlijk waren deze in kooi![]()
Zou kunnen, laatste 2 jaarwisselingen hier niemand negatief over gehoord die ze zelf gestookt heeft.Ik probeer een conclusie te trekken van dit topic, de helft vindt het niks en de andere helft is lyrisch. Heb zelf de Mixed City Trip van Manga gehad vorig jaar en daarover was ik lyrisch. Zou het dan zo kunnen zijn dat de eerste batch van deze gewoon twijfelachtig was en alle latere batches inclusief omlabelingen top?
Da’s wel een leuke… dat lijken mij de poker labels, maar dan wel met de Ultimate City trip artikelcode?Ik vond ze echt top top top.
Super goede 500 grammer rammers.
De eerste batch heb ik nooit geschoten.
Helaas later achter dit setje gekomen.
Anders had ik deze ieder jaar geschoten
Bekijk bijlage 1818586Bekijk bijlage 1818585
Ja klopt, het poker 6 assortiment met dezelfde productcode als de ultimate citytripDa’s wel een leuke… dat lijken mij de poker labels, maar dan wel met de Ultimate City trip artikelcode?
Zit hier standaard in het assortiment. Al dan niet een van de omlabelingen, maar afgezien van een enkele keer een IETS mindere burst nooit een slechte “batch” gehad.