[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Ik zag op mijn rekening dat de afkeur/kooi producten netjes zijn terug gestort. Normaal gesproken neem ik de vervangers wel maar die zaten al in de collectie. Slim van jullie om dit vlak voor de BF deals te doen. Mijn rug krijgen jullie niet meer kapot hoor, de groeten!

Is het al vrijdag?
Hoe zit dit krijgt iedereen geld terug voor die kooiproducten? Hen namelijk de skyward in bestelling staan.... Wel even benieuwd naar...

@Robin30 hierboven:
Zoals jullie vast al gehoord hebben gaat het kooienverbod werkelijk uitgevoerd worden.
Producten die in kooi zitten zijn daarom niet meer te bestellen en offline gehaald.

Heb jij een product besteld dat nu niet meer uitgeleverd mag worden? Dat lossen we dat natuurlijk op!

We gaan de komende weken alle uitdagingen inventariseren en zullen in de eerste week van december iedereen benaderen die een artikel heeft wat niet uitgeleverd mag worden.

Het heeft dus geen zin om ons te bellen, mailen, appen, pb'en, rooksignalen te sturen of op welke wijze dan ook hierover vragen te stellen.

Niet omdat we dat niet willen, maar omdat we je oplossing nog niet hebben. We willen deze tijd hard gebruiken om alle uitdagingen die hieruit voortkomen in kaart te brengen en daarna op te lossen.

Niemand hoeft zich zorgen te maken, iedereen zal zoals altijd vrolijk bij ons de deur uit lopen.

Boa weet ik zo gauw niet wat je bedoelt. Extreme Apache zou gewoonlijk geen hardloper zijn maar met een BF prijs van Outlet, 4 op voorraad en 4enhalf uur tijd....? En waar; in Haulie zijn ze zo weg, in Grunn staan ze er dan wrs nog wel.

Yup haulie, battle of angels
Daarbij voordeel dat meesten Turbo Display 100s zullen prefereren, dus best wel kans.

Maar joh, ik denk niet dat net die twee in BF actie komen, zou wel heel toevallig zijn. Dus wordt eerder de vraag voor je of die verleidingen zo groot zijn dat je deze twee vergeet, of ze toch de volle Outlet prijs waard vindt :) Lekker hè, kruitstress :D geniet er nog maar goed van

Back
Bovenaan