Blauwvinger
VWC lid
FREAK20 voor 20% korting op allesik kom niet verder dan 147 ? typ foutje geweest misschien ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
FREAK20 voor 20% korting op allesik kom niet verder dan 147 ? typ foutje geweest misschien ?
nee dat hoeft nietMoet je deze eigenlijk nog doorlonten?
Waar is deze in ZuidHolland nog voor een leuke prijs te krijgen?
En brabant?
Daarvan is er één gelukkig van mij

Nouja het is voor in de breedte. Om in meervouw te schieten.
Dus een 140,- vind ik te doen
Welk batch nummer is de verkeerde?Wat zijn leuke prijzen?
Ik zou Black Friday afwachten en misschien dat die dan ergens goedkoper opduikt.
Zelf in Mei er € 160,- voor betaald omdat het voor mij dichtbij is en de garantie dat ik GEEN batch 5136 krijg.
Dit kon ik zo 1.2.3. vinden bij de shops waar ik zelf koop.
400 Shots Total Display Show - VuurwerkPap
400 schoten achter elkaar vlammen uit deze bizar grote compound. De opbouw naar een knallende finale waarin 20 schoten per keer de lucht vullen met gigantische effecten. Een echte Total Display!vuurwerkpap.nl
Winkelwagen - Breda Vuurwerk
www.bredavuurwerk.nl
Levert de Haan wel de goede batch uit?Herman de haan vuurwerkexpert in Genemuiden 117€ met actiecode freak20.
Het is onduidelijk bij sommige winkels welke batchnummer er word gebruikt. Maar bij sommige staat het batchnummer bij het artikel nummer.
Langenberg Duitsland zou de 646 hebben geschoten op de demo. Als ik hun site moet geloven welke batch hun verkopen.
Welke nummers zijn de slechte batches?Burst, effectgrootte en afwijkend tempo geloof ik
@Mario1976Heb dat een tijdje geleden nog uitgezocht...
》40F127《
5646☆☆☆☆☆
5464☆☆☆☆
5126☆☆☆☆
5136☆
Levert de Haan wel de goede batch uit?
Voor 117 gelijk doen.Heb de 300 al, kan de 400 nu kopen voor 117...
Vind alleen de 300 wel wat mooier als ik eerlijk ben, verschil van 20mm en 18mm zie je toch wel echt
Klopt wij hebben enkel 2025 batchVgm leveren hun de 2025 batch die op de demo van langeberg is geschoten. Zag er top uit