Het weer op 31 december en 1 januari.

Ik weet het en ik wil niet bashen, maar ik heb echt het gevoel dat het ruk gaat worden de 31e.
Puur omdat het nu al heel lang perfect is.

Sorry jongens, al hoop ik wel anders natuurlijk!

Ik weet het en ik wil niet bashen, maar ik heb echt het gevoel dat het ruk gaat worden de 31e.

Geeft niet joh! Ik kom die Galacticos wel ff bij je ophalen als je hem niet schiet.

Wat is precies jouw definitie van 'perfect' en 'heel lang'? Het is hier namelijk al een tijdje vrij waardeloos (understatement) de afgelopen weken 🤪

Wij zitten altijd op de wip vanwege de nooit bevriezende Noordzee, een warm IJsselmeer en een warme Oostzee, die allemaal maar langzaam afkoelen, het IJsselmeer iets sneller. Vaak zie je inderdaad dat rond kerst een forse kou uitbraak plaats vind vanuit het zuidoosten van Canada de Oceaan op. Dat is een geweldige simulans voor onze depressie activiteit, vandaar dat je altijd kan spreken van de kerstdepressie, die daar mee te maken heeft. Dit jaar lijkt het allemaal wel wat anders te kunnen verlopen maar voor ons land zijn eigenlijk altijd de kleine maar belangrijke details van belang...droge of vochtige lucht? Mist of zeer lage bewolking, veel wind of niet.... wat wij als liefhebbers willen is echt een zeldzaamheid maar wellicht valt alles eens op zijn plaats dit jaar...

Back
Bovenaan