Harry Loots [Baarle-Hertog]

Blij word ik van het feit dat ze de Weco Bengaalse potjes nu verkopen. Beide uitvoeringen komen erg dicht in de buurt van de Nederlandse bengaalse potjes uit de jaren 70. Die kwaliteit vind je echt vrijwel nergens meer terug op de consumentenmarkt. O ja, de duurste variant moet je wel even netjes op een spijker zetten op een aparte ondergrond. Het asfalt smelt anders namelijk weg. Dat ding geeft zo ontzettend veel hitte af.

Waar ik wel een beetje verdrietig van word is het feit dat de Colour ring to thunder pijlen uit het assortiment zijn gehaald, evenals het prachtige Bonbridge mine-cake assortiment. Denk dat je als liefhebber van specifiek die producten dan waarschijnlijk alleen nog in Kapellen terecht kan ... zucht ...

Verder prima aktie dat Harry zijn site heeft bijgewerkt. :bye:

Cameo

Blij word ik van het feit dat ze de Weco Bengaalse potjes nu verkopen. Beide uitvoeringen komen erg dicht in de buurt van de Nederlandse bengaalse potjes uit de jaren 70. Die kwaliteit vind je echt vrijwel nergens meer terug op de consumentenmarkt. O ja, de duurste variant moet je wel even netjes op een spijker zetten op een aparte ondergrond. Het asfalt smelt anders namelijk weg. Dat ding geeft zo ontzettend veel hitte af.

Waar ik wel een beetje verdrietig van word is het feit dat de Colour ring to thunder pijlen uit het assortiment zijn gehaald, evenals het prachtige Bonbridge mine-cake assortiment. Denk dat je als liefhebber van specifiek die producten dan waarschijnlijk alleen nog in Kapellen terecht kan ... zucht ...

Verder prima aktie dat Harry zijn site heeft bijgewerkt. :bye:

Cameo

ik vind het ook jammer dat de mine blokjes uit het assortiment zijn:( ik wilde er dit jaar wat moois mee creëren.

80% original vind ik toch wat overdreven hoor. Als ik op de website kijk zie ik toch redelijk wat producten van tristar, salon roger, weco en ook pyrostar en zinkpijlen :-p Ik denk dat de verhouding eerder zo ligt 35% original, 25% tristar,20% Salon Roger, 20% pyrostar & weco. Maar dit is maar een inschatting.

Je hebt ergens wel gelijk hoor maar ik bedoelde dan ook alleen de verhouding cake,s en niet de andere producten.

Iemand ervaring met de waterval van Loots?:

waterval 3 stangen
Waterval van drie stangen, gemaakt volgens de ouderwetse manier!

Zeer mooi en uniek stuk vuurwerk, best hoger dan 3 meter ophangen om de waterval goed tot uiting te laten komen.

Geeft zeer veel & heel fel licht.

Mogelijkheid tot meerdere watervallen aan elkaar te koppelen.

€15 per stuk

Waterval voor 15 euro? klopt dat wel? Bij original/zena zijn ze twee keer zo duur

silver - golden dragon
nieuw in ons assortiment 2010!

super harde knalpot met zilveren/gouden staart en TI salut knal!

€16,50

silver%20-%20golden%20dragon.jpg

Verder een leuke uitbreiding in de cake,s afkomstig van Salon Roger:
http://www.lootsvuurwerk.nl/showarticles.php?categorie=Potten

Deze cakes komen mij heel erg bekend voor, komen deze toevallig niet bij Original vandaan, heb ze namelijk weleens bij Olen gezien :cool: ( schijnen harder te zijn dan de Silver Salute )

Dat klopt, Original/Zena heeft deze al een tijdje in haar assortiment. :wink:

iemand al ervaring met deze pot? Ziet er mij wel een leuk stuk vuurwerk uit.

Golden%20Times%20Waaier.jpg

Super mooie waaier

Links en recht gouden treurwilgboeketten met in het midden strak gekleurde peony's.

Prachtige effectencombinatie!

super aanrader!

€20

Ik word toch soms zo moe van loots, overal waar je kijkt staat dit:

Super mooi!
Aanrader!
Prachtige waaier!
Hardste van België!
Super aanrader!

Ik snap natuurlijk dat het een verkoperstrucje is, maar ik vind het nogal vermoeiend. :wink:

Als je het nogal vermoeiend vind, vooral niet op de website kijken!

Dat is een stukje geschiedenis van de beste man, prachtig om mee te maken die termen bij hem in de winkel.

handige harry speelt mooi in op het wk

oranje pakket
Speciaal voor het WK voetbal!

4 x rode fakkel = €12
6 x Oranje rook = €12
1 x Oranje rook 400gr = €24
---------
€48

pakketprijs €40
mag ook met andere kleuren!

oranje%20pakket.jpg

Nieuwsbrief

WEBSITE UPDATE

Enkele dagen geleden heeft de website een volledige update gehad.
De foto's van de producten zijn vernieuwd en op een witte achtergrond
getrokken zodat je een beter idee krijg van het product zelf.

Bij de foto's van de doosjes knallers zijn de knallers zelf mee
gefotografeerd worden, zodat je een beter idee krijgt van hoe de
knaller er nu precies uitziet.
Bovendien kan elke foto uitvergroot worden door er op te klikken.
De nieuwe productenvan 2010 zijn aan het assortiment op de website toegevoegd.

OPENING WINKEL
Vanaf 1 juni zal onze winkel in de Kapelstraat alle dagen open zijn,
ook zaterdag en zondag en dit minstens tussen 10.00u en 17.00u!

NIEUWE PRODUCTEN
Op de website vindt u naast het huide assortiment ook tal van nieuwe producten die Loots Vuurwerk in haar assortiment heeft genomen voor 2010. Uiteraard zijn alle producten door ons getest op veiligheid en prijs/kwaliteit. Zodat u zeker weet dat wanneer u onze winkel bezoekt u naar huis kan vertrekken met mooi en veilig vuurwerk
aan de beste prijs natuurlijk.

http://www.lootsvuurwerk.nl

Vanaf vandaag verkrijgbaar bij Loots Vuurwerk!

Oranje stadionfakkels
Speciaal ingekocht voor het WK!
Zeer goede kwaliteit Oranje stadionfakkel
Dikke oranje vlam
brandtijd: 70sec
per stuk €4
vaste aanbieding: 4 voor €15
fakkel%20oranje.jpg

Nitraat met vlam 1,95gr
Nitraat met dikke groene vlam gevolgd door harde knal
Per doosje van 20 nitraten €10
vaste aanbieding: 3 voor €25
Nitraat%20met%20vlam.jpg

Laatst bewerkt:
Loots heeft een hoop nieuw spul op z'n website staan, deze vielen mij op een positieve manier op, mede door de prijs, het aantal schoten en het label.

Warrior serie

Dit is één van de toppers onder de 19 shots potten! Harde knal met zeer grote boeketten

per stuk: €16

vaste aanbieding: 3 voor €45

Grote rookbom in blik met maar liefst 400gram kruit & 5 minuten brandtijd. Prijs: €24/stuk
Acties kleur oranje: 2 voor €40, 4 voor €70

NIEUW NU SPECIAAL INGEKOCHT VOOR DE WERELDKAMPIOEN! ROOKBOM ORANJE 230 GR 1 MIN

Deze oranje rookbom geeft heel veel rook op korte tijd, dikke oranje walm, 230 gram oranje rookkruit wordt weggebrand in 1 min. Deze rookbommen hebben dezelfde grootte als de blikken hierboven. Prijs: €15/stuk

acties: 2 voor €27,50 ; 4 voor €50

http://www.lootsvuurwerk.nl

Back
Bovenaan