Cameo
VWC lid
Blij word ik van het feit dat ze de Weco Bengaalse potjes nu verkopen. Beide uitvoeringen komen erg dicht in de buurt van de Nederlandse bengaalse potjes uit de jaren 70. Die kwaliteit vind je echt vrijwel nergens meer terug op de consumentenmarkt. O ja, de duurste variant moet je wel even netjes op een spijker zetten op een aparte ondergrond. Het asfalt smelt anders namelijk weg. Dat ding geeft zo ontzettend veel hitte af.
Waar ik wel een beetje verdrietig van word is het feit dat de Colour ring to thunder pijlen uit het assortiment zijn gehaald, evenals het prachtige Bonbridge mine-cake assortiment. Denk dat je als liefhebber van specifiek die producten dan waarschijnlijk alleen nog in Kapellen terecht kan ... zucht ...
Verder prima aktie dat Harry zijn site heeft bijgewerkt.
Cameo
Waar ik wel een beetje verdrietig van word is het feit dat de Colour ring to thunder pijlen uit het assortiment zijn gehaald, evenals het prachtige Bonbridge mine-cake assortiment. Denk dat je als liefhebber van specifiek die producten dan waarschijnlijk alleen nog in Kapellen terecht kan ... zucht ...
Verder prima aktie dat Harry zijn site heeft bijgewerkt.

Cameo