Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad, daar valt veel geld te besparen.Vuurwerk is dusdanig klein voor de politiek dat het ingezet wordt als middel om te onderhandelen.
We zijn een hoop geld kwijt aan immigratie en daar klaagt een ieder over. Begrijpelijk, maar we moeten ook eens in ons eigen land kijken naar alle profiteurs die uitkeringen en toeslagen trekken terwijl ze de hele dag lekker aan het blowen zijn om geen last te hebben van hooikoorts.![]()
Ik stem eigenlijk altijd wat het beste is voor mijn eigen portemonnee. Ik zou het fijn vinden als werken weer echt beloond wordt in dit land. Ik betaal nu zoveel belasting dat je er twee alleenstaande moeders van kunt onderhouden. Als alleenstaand moeder vang je lachend 2200-2500 netto per maand voor precies niks doen. Ik kom met werk in aanraking met de onderkant van de samenleving en meiden van 25 die zich hebben vol laten blaffen door een willekeurige man na een avond stappen zeggen lachend dat ze echt niet gaan werken. Waarom werken? Ik vang nu 2500 euro als ik met mijn niet afgemaakte school ga werken verdien ik misschien net aan 2000 euro. Ja trut... je verdiend ook niet meteen 8 ruggen in een maand. Daar moet je hard je best voor doen! Ik zou het dan ook mooi vinden als de overheid daar eens goed naar gaat kijken of je de uitkering wel echt nodig hebt of dat je het wel best vindt.
De procedure is iets anders maar nu de wet eenmaal is aangenomen is dat hetzelfde als een ‘normale’ wet.Goeie vraag dit vraag ik me dus ook af. Kan het nog van tafel als dat initiatiefvoorstel is uitgewerkt?
Want een initiatiefvoorstel werkt wel anders dan een wetsvoorstel. En is een initiatiefvoorstel niet meteen wet. Loop al dagen met de zelfde vraag.
Idem hier. Stem altijd rechts van het midden. Eerst altijd CDA, laatste jaren BBB en NSC.Gewoon weer VVD.
Past het beste bij mijn identiteit en normen en waarden. CDA en Ja21 kwamen ook hoog in mijn stemwijzers. Ik zou iedereen de tip willen geven om van je favoriete partij ook echt even het partijprogramma te lezen! Ook van andere partijen. Dit geeft echt meer diepgang dan alleen de stemwijzers
Gedurfde stap om hierover een topic aan te maken. Op diverse fora is het niet toegestaan.
We zijn tenslotte pyro’s!afbranden
Je hebt in elke groeperingen rotte appels. Er zijn zelfs politici vermoord voor het niet hebben van dezelfde mening.Als we hier toch adviezen uit gaan delen, dan wil ik ook meedoen.
Misschien is het wijs om niet te kijken naar een vuurwerkverbod of het aantal buitenlanders in je straat. Beter kijk je dan naar hoe de problemen van nu opgelost gaan worden. Lees eens een partijprogramma, kijk eens een vol uur naar nieuwsuur, hoe saai dat ook mag zijn. Luister eens naar een politieke podcast, ze zijn er in verschillende soorten en maten.
Wat doet het partijprogramma bij de doorrekeningen van het CPB? Is er überhaupt wel een programma ingeleverd?
En voor iedereen die gewoon 40 uur per week in loondienst aan het werk is, zou ik toch adviseren om naar een partij te kijken die zich sterkt maakt voor de middenklasse.
Na jaren van gestuntel in de politiek snap ik best dat mensen boos en ontevreden zijn. Wat ik niet begrijp is dat we als land helemaal afglijden en iedereen alleen zichzelf en zijn eigen bubbel belangrijk vind.
Protesteren? Hartstikke goed en ook belangrijk. Opkomen voor onze normen en waarden? Ook goed. Een politicus tijdens een interview uitschelden voor van alles? Zijn dat dan de normen en waarden waar je voor staat?
We zijn helemaal knettergek geworden
Inderdaad. Al is van een paar partijen (je schommelt toch gauw rond 3 a 4 partijen) de hele 170 pagina's lezen wel veel gevraagd. Ik los dat op door met zoekfunctie de onderwerpen er uit te pikken waarop ik de verschillen van belang vind, om die zo te vergelijken.Gewoon weer VVD.
Past het beste bij mijn identiteit en normen en waarden. CDA en Ja21 kwamen ook hoog in mijn stemwijzers. Ik zou iedereen de tip willen geven om van je favoriete partij ook echt even het partijprogramma te lezen! Ook van andere partijen. Dit geeft echt meer diepgang dan alleen de stemwijzers
Hier ook iemand die met zijn belastingafdracht meerdere gezinnen kan ondersteunen.Vuurwerk is dusdanig klein voor de politiek dat het ingezet wordt als middel om te onderhandelen.
We zijn een hoop geld kwijt aan immigratie en daar klaagt een ieder over. Begrijpelijk, maar we moeten ook eens in ons eigen land kijken naar alle profiteurs die uitkeringen en toeslagen trekken terwijl ze de hele dag lekker aan het blowen zijn om geen last te hebben van hooikoorts.![]()
Ik stem eigenlijk altijd wat het beste is voor mijn eigen portemonnee. Ik zou het fijn vinden als werken weer echt beloond wordt in dit land. Ik betaal nu zoveel belasting dat je er twee alleenstaande moeders van kunt onderhouden. Als alleenstaand moeder vang je lachend 2200-2500 netto per maand voor precies niks doen. Ik kom met werk in aanraking met de onderkant van de samenleving en meiden van 25 die zich hebben vol laten blaffen door een willekeurige man na een avond stappen zeggen lachend dat ze echt niet gaan werken. Waarom werken? Ik vang nu 2500 euro als ik met mijn niet afgemaakte school ga werken verdien ik misschien net aan 2000 euro. Ja trut... je verdiend ook niet meteen 8 ruggen in een maand. Daar moet je hard je best voor doen! Ik zou het dan ook mooi vinden als de overheid daar eens goed naar gaat kijken of je de uitkering wel echt nodig hebt of dat je het wel best vindt.
Zou me iets meer in politiek verdiepen. Nooit het partijprogramma lezen maar kijk debatten en hoe een partij op moties stemt en welke moties ze indienen.Gewoon weer VVD.