Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ja duurt lang en kan voor vele zo als je zegt een belangrijk punt zijn , ben zelf eerlijk gezegd ook niet van die hele snelle ramblokken ,maar toch een beetje afwisseling qua tempo of schietrichting mag je voor die knaken wel verwachten toch ,zeker van broekhoffVoor alles is een markt. En de vuurwerkmarkt bestaat uit meer dan alleen vuurwerkfreaks. De "gewone" burger klappert heel vaak met zijn oren als hij/zij hoort hoe kort de gemiddelde compound duurt i.c.m. de prijs die ervoor betaald moet worden. Ik denk dat voor een artikel als deze compound juist een hele grote markt is. Alleen die zitten hier niet op het forum. En oh ja, het stond al in de omschrijving dat deze lang zou duren...
Kep deze op mn phone(niet dit product filmpje) en ziet er impressive uit. voor jullie wat trager misschien maar ik persoonlijk zie het wel zitten om deze in de straat te bekijkenFilm toegevoegd:
Hoeft ook niet, als je hem niet mooi vind gewoon laten staan.. De rest van de woorden vind ik een beetje tekort door de bocht gezien de mooie producten die er ook van hun kant gekomen zijn. Maar kort door de bocht uitspraken heb je abonnement op geloof ik dus die laat ik bij jou..werkelijk niets en dan bedoel ik ook echt niets wat me ook maar aantrekt aan deze "doos " het voegt ook helemaal niets toe aan wat er allemaal al is , nog even los vd vele betere en vooral goedkopere optie's die er al zijn ,duidelijk gebrek aan creativiteit of is het gewoon een kwestie van twee simpele blokjes samen in een grote doos stoppen en er een hoop geld voor vragen ?? "is toch het laatste jaar "
Inderdaad mee eens, mooie rustige box.Kep deze op mn phone(niet dit product filmpje) en ziet er impressive uit. voor jullie wat trager misschien maar ik persoonlijk zie het wel zitten om deze in de straat te bekijken
Tempo verschil zit er wel in, en ook hoeveelheid per keer. Magnum PI vonden we ook dik, deze heeft mooie kleuren en effecten.ja duurt lang en kan voor vele zo als je zegt een belangrijk punt zijn , ben zelf eerlijk gezegd ook niet van die hele snelle ramblokken ,maar toch een beetje afwisseling qua tempo of schietrichting mag je voor die knaken wel verwachten toch ,zeker van broekhoff
Maar een mening geven hopelijk wel nog tochHoeft ook niet, als je hem niet mooi vind gewoon laten staan.. De rest van de woorden vind ik een beetje tekort door de bocht gezien de mooie producten die er ook van hun kant gekomen zijn. Maar kort door de bocht uitspraken heb je abonnement op geloof ik dus die laat ik bij jou..
Kortom, je hoeft niet overal wat van te vinden![]()
Het geld is op he!Deze is voor papa met z’n roze broek en rollende rrrrrrr
Ik streep deze bak door![]()
Kan ik bij jou wat lenen miljonair?Het geld is op he!
I wish..Kan ik bij jou wat lenen miljonair?