Waar sluit jij mee af?

Moet er nog eentje aanschaffen, maar wordt waarschijnlijk de spectacle 320 of 300sh display. 400 TDS moet je mazzel hebben met de batch tegenwoordig, vroegah was dat een no brainer.

Je kan toch mailen welke batch de winkelier heeft van de 400 TDS?

Er is namelijk maar één slechte en 3/4 goede batches.

Ik heb dit ook gedaan en hoewel ze geen specifieke batch apart hielden is er wel gezegd dat ze GEEN batch 5136 (de slechte) hadden.
Dus dan moet dat toch goed komen lijkt me? Uiteraard neem ik de mail mee om gezeur te voorkomen.

Anders zit je met de Spectacle 320 / UMD 300 ook wel geramd!

Succes met de keuze. :thumbsup:

Je kan toch mailen welke batch de winkelier heeft van de 400 TDS?

Er is namelijk maar één slechte en 3/4 goede batches.

Ik heb dit ook gedaan en hoewel ze geen specifieke batch apart hielden is er wel gezegd dat ze GEEN batch 5136 (de slechte) hadden.
Dus dan moet dat toch goed komen lijkt me? Uiteraard neem ik de mail mee om gezeur te voorkomen.

Anders zit je met de Spectacle 320 / UMD 300 ook wel geramd!

Succes met de keuze. :thumbsup:
Dank! Zo had ik het nog niet bekeken t.o.v de TDS om even te mailen haha, slim gedaan wel, hoop dat je de goede batch krijgt!

Dank! Zo had ik het nog niet bekeken t.o.v de TDS om even te mailen haha, slim gedaan wel, hoop dat je de goede batch krijgt!

Heb er wel vertrouwen in omdat ik antwoord kreeg met welke batches ze op dat moment hadden liggen en mijn bestelling dus aan die voorraad gekoppeld zou zijn.
En ik heb uiteraard nog extra besteld bij ze na dat antwoord over de TDS dus win-win.

Het aller aller allerlaatste artikel dat ik legaal in NL kan stoken gaat dan denk ik de Kingsmen worden, de andere optie is de Fireball maar die heb ik nog niet kunnen bemachtigen.
Op dit moment twijfel ik. Het moet in ieder geval een waardige afsluiter zijn en de Kingsmen is nog steeds een optie maar de Fireball ook. M'n andere opties zijn de Tears From Heaven en de Elegant Night. Gelukkig heb ik nog even de tijd om te bedenken welke het gaat worden.

Finale gedeelte zal bestaan uit:
- 3x Scala 100A in W-shape
- 3x Snowblind in W-shape
- 3x Goldbomber in W-shape

Dit jaar niet allemaal tegelijk maar opvolgend, precieze volgorde en opbouw moet ik nog bepalen. Heb ook aanvullende effecten van Funke in andere kalibers en snelheden om te spelen. Berg fluiters en salutes als afsluiter kan ook nog, of ik maak dat als intermezzo. Geen idee nog.

Laten we het hopen dat die gigantisch is met oudjaar.

Ik had het al gedeeld maar ik sluit af met: Fire Festival - Hardcore Helium - Rebel 2.0.

Lijkt mee een mooi eindstuk voor 01:30.
Ook een gaaf idee. Bij mij zal het dan de Super Skreetch worden i.p.v. de Rebel. Deze optie nemen we mee!

Ik werk eigenlijk nooit lijstjes af, ik geniet vooral van het moment en dan pak gewoon waar ik op dat moment zin in heb. Ik heb dus geen flauw idee waar ik mee ga eindigen

Ben er nooit van, althans ik probeer te plannen maar op het moment zelf pak ik gewoon wat. Maar dit jaar misschien toch iets voorbereiden… zat te denken aan de 300 display > karton Caïro > karton Bruut!

Als het weer mooi is denk ik we dit jaar juist over om sierlijk te eindigen... 2x Immortal Gold ofzoiets.

Als het weer buttweer is dan wel rammen.

Back
Bovenaan