Bestellijst maken!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thste

VWC lid
Beste allemaal!

Nu de vermoedelijk laatste jaarwisseling met vuurwerk in Nederland voor de deur staat is het natuurlijk fijn om een mooie schietlijst te maken.

Voor een budget van 1200 euro. Wat zouden jullie allemaal kopen?

Rekeninghoudende met een vooravond en uiteraard jaarwisseling zelf.

Merken als Riakeo, Rubro, Volt, Geisha, Barely Legal en Magnum. Wat zouden jullie hiervan halen?

Beste allemaal!

Nu de vermoedelijk laatste jaarwisseling met vuurwerk in Nederland voor de deur staat is het natuurlijk fijn om een mooie schietlijst te maken.

Merken als Riakeo, Rubro, Volt, Geisha, Barely Legal en Magnum. Wat zouden jullie hiervan halen?
Welke winkels wil je heen gaan?

Beste allemaal!

Pfoe, dat is echt niet te beantwoorden puur omdat smaken verschillen.

Houd je bijvoorbeeld van fluit, knal, crackling of alleen sier?
Wil je klein spul stoken, of alleen maar compounds knallen?

En inderaad, naar welke winkels wil je gaan is minstens zo belangrijk ivm aanbod.

Ook niet geheel onbelangrijk, liever veel spul maar dan allemaal kleiner (kaliber) of moeten het allemaal 25/30MM potten / compounds zijn?
Durf je te gokken of wil je alleen maar bewezen producten?
Wil je projecten maken of steek je alles los af?

Je budget is in elk geval wel prima!

Kortom een persoonlijk advies is heel erg moeilijk in deze en iedereen zal wat anders roepen waardoor je het jezelf eigenlijk moeilijker maakt.

Bedankt voor je antwoord. Ik hou van siervuurwerk en een paar cakes is leuk, maar vooral compounds is natuurlijk top. Het liefste 25/30mm. Ik vind het leuk om in 3 sessies mijn vuurwerk te kunnen stoken waarbij een leuk 12 uur project nog kan.

Daarom ben ik nieuwsgierig naar wat JULLie zouden halen voor 1200 euro! Om zo wat inspiratie op te doen :)

Bedankt voor je antwoord. Ik hou van siervuurwerk en een paar cakes is leuk, maar vooral compounds is natuurlijk top. Het liefste 25/30mm. Ik vind het leuk om in 3 sessies mijn vuurwerk te kunnen stoken waarbij een leuk 12 uur project nog kan.

Daarom ben ik nieuwsgierig naar wat JULLie zouden halen voor 1200 euro! Om zo wat inspiratie op te doen :)

Ik zou dan gaan voor één fluitbak, een ramblok die het ook met slecht weer gewoon goed doet, tussendoor compoundjes, een mooie dikke compound voor 00:00, een leuk cake assortiment en wat klein spul om tussen sessies te stoken.

Ik rond de prijzen wel even af naar boven, omdat je dan zeker weet dat je het kan kopen voor jouw budget.
Maar je kan dus door slim te shoppen goedkoper uitkomen.

Tevens heb ik hieronder gekeken naar wat goed beschikbaar is en sowieso uitgeleverd wordt. (met uitzondering van de Rebel)

Even zo snel uit me hoofd van wat ik in me lijstje heb dit jaar en ik wel kan aanraden: (wederom uitzondering Rebel)

Rebel 2.0. (120)
300 Shots Ultimate Mixed Display of 400 Shots Total Display Show. (170)
Gracefulness. (100)
Big Rhino of Smoke Elephant of The Saga Continues. (120)
Great Wall. (350)
Ultimate City Trip. (170)
Klein spul zoals fonteinen enzo. (100)

= 1.132.

Daar hebben we onderstaand topic voor. Hier gaat een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan