Diwali Almere 11-10-2025

nathanael

VWC lid
Provincie: Flevoland
Stad/dorp: Almere
Datum: 11-10-2025
Tijdstip: 20:30-20:50
Schietbedrijf: n.b.
Max. kaliber: n.b.
Bijzonderheden: Gratis evenement. Show is vanaf alle kanten van het weerwater te zien. Betreft afsluiting van een feestdag Diwali

Op zaterdag 11-10-2025 is er weer Diwali in Almere waar er afgesloten wordt met een vuurwerkshow.

Planning is niet helemaal duidelijk, maar vorig jaar was de show rond 20:00-20:30.

Krant: Almere Deze week:

Laatst bewerkt:
stilte vuurwerk, kleine plofjes, wel goede spreiding. verwacht geen fallas ervaring.
Vorig jaar was stukkie finale wel heel goed gedaan, maar het mist geluid.
Musical show, maar als het gelijk gaat op de muziek is het perongeluk.

Iemand die een goede plek kent om te staan? Het weerwater is enorm namelijk.. natuurlijk niet aan de overkant staan haha, maar iemand met tips?

Iemand die een goede plek kent om te staan? Het weerwater is enorm namelijk.. natuurlijk niet aan de overkant staan haha, maar iemand met tips?
esplanade is bij het kruisje(daar is bier en eten te krijgen), maar je kan ook tot achter de mediamarkt of het flevoziekenhuis lopen als je de muziek niet wil horen. het vuurwerk zit bij die ronde cirkel met vraagteken in rechter onderhoek vd foto.

Bijlagen

• diwali.jpg
    diwali.jpg
    176,6 KB · Weergaven: 28
Laatst bewerkt:
Het duurde even voordat de show echt op gang kwam. Het vuurwerk tijdens de intro, het verhaal over Diwali pakte me niet echt maar uiteindelijk toch een goeie show gezien. Ook de camera maar weer eens meegenomen.

DSC-9216.jpg

DSC-9229.jpg

DSC-9230.jpg

DSC-9249.jpg

DSC-9250.jpg

DSC-9266.jpg

DSC-9269.jpg

Gisteravond een mooi showtje te zien. Ik had de camera mee om fotos te maken, maar ik kwam vrij laat aan en kwam niet meer optijd uit de mensen massa. Dus helaas geen fotos kunnen maken. Jammer want de omstandigheden waren perfect, net als het vuurwerk.

Back
Bovenaan