Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
In 2022 had DFP de primeur om verschillende nieuwe Wolff artikelen te schieten aangezien er toen geen demo's waren enSchoten ze hier vorig jaar ook niet sommige nieuwe Broekhoff producten?
Vorig jaar hebben wij nieuwe artikelen van Wolff en nieuwe artikelen van Broekhoff geschoten.In 2022 had DFP de primeur om verschillende nieuwe Wolff artikelen te schieten aangezien er toen geen demo's waren en
in 2023 had DPF de primeur om een aantal nieuwe Magnum en Broekhoff artikelen te schieten.
Vorig jaar kwamen er weer wat nieuwe Wolff artikelen voorbij.
Wel tof dat ze die lijn door kunnen zetten en wederom wat nieuwe Wolff artikelen kunnen schieten.
Vianen is swso altijd top!! Almere kan mij niet echt overtuigen eigenlijk...Oeh, zin in! Ik twijfel tussen Vianen en Almere!
Bij mij is het tot nu toe juist andersom, beide eigenlijk niet eerder geweest maar aan de hand van de filmpjes tja..Vianen is swso altijd top!! Almere kan mij niet echt overtuigen eigenlijk...
Klopt, maar het tempo van die dikke Balluh ligt wel erg laag...Vianen zit je echt boven op de show wat er voor zorgt dat het heel lekker overkomt!!Bij mij is het tot nu toe juist andersom, beide eigenlijk niet eerder geweest maar aan de hand van de filmpjes tja..
In almere schieten ze dikke balluh en in Vianen hebben ze wat klappertjes tjaaaa
Oehh leuk! En welke batch cairo?Dan kunnen wij natuurlijk niet achter blijven!
De volgende Magnum en Vuurwerkexpert artikelen worden geschoten tijdens de show in Vianen en ook bij ons rechtstreeks uit onze bunkers én 100% productie:
- 0621 Fire Frost
- 0622 Majestic Eruptor
- 5160 Chain Reaction
- 5413 200 Shots Turbo Display Box
- 5638 Firestarter
- VC336 Washington Monopolist
- VC394 Caïro Crackling
Have Fun!!
Ik wist dat dit de eerste vraag zou zijnOehh leuk! En welke batch cairo?![]()
De nieuwe 2025. In een aardige veelvoudOehh leuk! En welke batch cairo?![]()