Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Komtie net vandaan!Breng dat ding eens naar het noorden haha
Bij Bemmel houd de snelweg ook op.Bewoonde wereld zegt ie.. Bemmel, echt nog nooit van gehoord...
Niet in Friesland geweest volgens mijKomtie net vandaan!
Dat klopt want dan zien we hem in het zuiden helemaal nooit meer terugNiet in Friesland geweest volgens mij
Nee man,allebij de kanten niet,3 dubbel gecheckt... was wel ff een domper,ik had hem graag 2 uur rijden verderop ergens een nieuwe plek willen gevenHij hij ligt niet toevallig aan dat bord aan de overkant?
Hoe laat waren jullie er dan?die 50 keer voor de zekerheid kijken op de pagina of ik niet voor niks rij was voor niks,echt jammer!bij een eventuele volgende keer gelijk even hier een bericht a.u.b. dan rijden er geen mensen voor niksWij van Huisman Vuurwerk waren je voor....
Morgen geven we 'm een nieuwe plek met wat extra's!![]()
50 keer gekeken? Zo dan...Hoe laat waren jullie er dan?die 50 keer voor de zekerheid kijken op de pagina of ik niet voor niks rij was voor niks,echt jammer!bij een eventuele volgende keer gelijk even hier een bericht a.u.b. dan rijden er geen mensen voor nikshalf uur van me leven weg gegooid
![]()
Bemmel schijnt een leuke plek te zijn50 keer gekeken? Zo dan...
Morgen krijgt 'ie een nieuwe plek, zoals gezegd met wat extra's...
50 is overdreven natuurlijk,maar al zou het 1 keer kijken van te voren geweest zijn... dat verandert niks toch... je had gewoon gelijk even een bericht moeten plaatsen,om te voorkomen dat mensen voor niks rijden,en staat ook in de regels trouwens50 keer gekeken? Zo dan...
Morgen krijgt 'ie een nieuwe plek, zoals gezegd met wat extra's...
Een extra persoonlijke kortingscode?Wij van Huisman Vuurwerk waren je voor....
Morgen geven we 'm een nieuwe plek met wat extra's!![]()