Krammetjes
VWC lid
+1Krijgen jullie miss de crazy cyclone van wolff nog?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
+1Krijgen jullie miss de crazy cyclone van wolff nog?
Zoals hierboven al vermeld: Wij geven voorkeur aan de variant uit de Poema-lijn, de Starscream. We wachten op duidelijkheid of deze alsnog leverbaar wordt.Krijgen jullie miss de crazy cyclone van wolff nog?
klopt.De borrel is toch de 26e week later?
Mogen die gasten zelf niet borrelen?De borrel is toch de 26e week later?
Denk nog 2. Full Throttle is al geweestHoeveel mysterie deals komen er nog? Na deze die er nu op staat? Komt de full throttle nog voor een mooie prijs?
Graag herhaal ik deze nog een keer. Samen met 2 andere liefhebbers zijn wij nog opzoek naar 1 iemand.Goedemiddag mede pyros,
Hebben er mensen interesse in de Precious Gold (30 mm cake uit Golden Tower assortiment van wolff) Is een nieuwe cake dit jaar. Ze gaan per 4 in een karton. Zou graag weten of er nog 3 mede pyros intresse hebben in deze cake zodat Rico van feestje deze per karton kan bestellen. Zou je de prijs willen weten stuur me dan een pm. Hopelijk lukt het.
Graag herhaal ik deze nog een keer. Samen met 2 andere liefhebbers zijn wij nog opzoek naar 1 iemand.
Wie helpt ons en is nummer 4...?
Zojuist hebben we weer een nieuwe nieuwsbrief verstuurd aan de freaks! Er resteren nog 72 uur voor onze freakactie!
Lees de nieuwsbrief ook online -> https://vuurwerkfeestje.email-provi...q42mqif/7stv6wwkuu/4xcryawvan?lp-t=1758654735
Dat kan nog steeds hé, kost alleen wat meerJammer zeg wilde aanstaande zaterdagavond nog wat bestellen![]()