[FREAKACTIE 2025] - Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Goedemiddag mede pyros,

Hebben er mensen interesse in de Precious Gold (30 mm cake uit Golden Tower assortiment van wolff) Is een nieuwe cake dit jaar. Ze gaan per 4 in een karton. Zou graag weten of er nog 3 mede pyros intresse hebben in deze cake zodat Rico van feestje deze per karton kan bestellen. Zou je de prijs willen weten stuur me dan een pm. Hopelijk lukt het.

DELIVERY DAY!
🔥
Vandaag ontvingen we de eerste levering van het nieuwe vuurwerkseizoen! Met vooral veel mooie Riakeo-items
🥰
!
We delen graag wat heerlijke plaatjes met jullie!

IMG_7764.jpeg

IMG_7766.jpeg

IMG_7769.jpeg

IMG_7774.jpeg

IMG_7775.jpeg

IMG_7778 2.jpeg

Hoeveel mysterie deals komen er nog? Na deze die er nu op staat? Komt de full throttle nog voor een mooie prijs?

Goedemiddag mede pyros,

Hebben er mensen interesse in de Precious Gold (30 mm cake uit Golden Tower assortiment van wolff) Is een nieuwe cake dit jaar. Ze gaan per 4 in een karton. Zou graag weten of er nog 3 mede pyros intresse hebben in deze cake zodat Rico van feestje deze per karton kan bestellen. Zou je de prijs willen weten stuur me dan een pm. Hopelijk lukt het.
Graag herhaal ik deze nog een keer. Samen met 2 andere liefhebbers zijn wij nog opzoek naar 1 iemand.
Wie helpt ons en is nummer 4...?

Graag herhaal ik deze nog een keer. Samen met 2 andere liefhebbers zijn wij nog opzoek naar 1 iemand.
Wie helpt ons en is nummer 4...?

In alle eerlijkheid is mijn rondje Donadoni - BredaVuurwerk / Breda 365 - Vuurwerk Pap.
Daar kán ik misschien Vuurwerkfeestje aan toe voegen, want ze hebben nog wat dingetjes die ik wellicht erbij wil pakken.
Maar het stond niet echt op de planning, en is wel minimaal een uur extra die dag.

Dus ik maak geen beloftes, en als iemand anders je benaderd moet je het doen.
Maar stuur me de prijs in DM? Ik kan hem al voor € 30,- kopen, dus als die duurder is dan is het sowieso geen interesse.

Back
Bovenaan