Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Ph oeps, ik.gong uit van de White Red Rebel. Ook de 2.p zou ik er neit doorheen schieten denk ik. De HH is daar gewoon te sierlijk voor. Wat heb je nog meer in je collectie?

Gracefulness
Peking Opera 100
The Great Wall
Devil's Dynamite
Smoke Elephant
Centurion
Fire Festival
Ghostbuster
Iro Kin Beauty
Big Rhino
Future Aurora
Full Assault
Thermal Jewels
Atlantis
Rebel 2.0
Prosperity
400 Shots TDS
Eclipse of Roar
Rocket Rhapsody
300 Shots UMD

Nog toe te voegen:

Hardcore Helium
100 Shots Turbo Display Box
Terracotta of een omlabeling hiervan

Verder nog een zooi cakes en fonteinen in de collectie en nog op zoek naar een paar.

Gracefulness
Peking Opera 100
The Great Wall
Devil's Dynamite
Smoke Elephant
Centurion
Fire Festival
Ghostbuster
Iro Kin Beauty
Big Rhino
Future Aurora
Full Assault
Thermal Jewels
Atlantis
Rebel 2.0
Prosperity
400 Shots TDS
Eclipse of Roar
Rocket Rhapsody
300 Shots UMD

Nog toe te voegen:

Hardcore Helium
100 Shots Turbo Display Box
Terracotta of een omlabeling hiervan

Verder nog een zooi cakes en fonteinen in de collectie en nog op zoek naar een paar.
Mooie collectie!
Ik zou eerder dan geld besteden aan een waardige finale als je een showtje gaat schieten (geen idee wat de omvang van je vraag was eigenlijk). Anders zou ik eerder de rebel schieten en dan de HH dan andersom.

OkOk, ik wil dus graag met de Rebel 2.0 eindigen als echt laatste wat ik schiet. (jankend haha)

Zouden jullie daar dan überhaupt wat mee combineren of gewoon echt los schieten?
En de HH is zo te horen goed indrukwekkend op zichzelf, dus deze misschien verplaatsen naar 00:00/00:15??

Geeft twijfel zo heren maar bedankt voor de feedback.
Ik wil ook een serie doen en eindig met rebel 2x

Tournament box met 2x golden colour box , aansluitend Karton cairo of bombaderos en afsluiter aansluitend 2x rebel 2.0

Ik wil ook een serie doen en eindig met rebel 2x

Tournament box met 2x golden colour box , aansluitend Karton cairo of bombaderos en afsluiter aansluitend 2x rebel 2.0
Kun je toch veel beter afsluiten met een karton CC? Zeker als je ze ij shape zet! 2x rebel ervoor.

Mooie collectie!
Ik zou eerder dan geld besteden aan een waardige finale als je een showtje gaat schieten (geen idee wat de omvang van je vraag was eigenlijk). Anders zou ik eerder de rebel schieten en dan de HH dan andersom.

Haha geen probleem.

Wat en hoe ik schiet is allemaal afhankelijk van het weer en mijn neefjes die naar een bepaalde doos wijzen.
Uiteraard heb ik ook reserveringen voor mezelf én ik bewaar spulletjes...

Maar het uiteindelijke doel is om 01:30 te eindigen met de rebel en dan is het klaar met vuurwerk.

En toen zat ik te denken, wat is nou leuk om tegelijk óf ervoor te schieten...

Haha geen probleem.

Wat en hoe ik schiet is allemaal afhankelijk van het weer en mijn neefjes die naar een bepaalde doos wijzen.
Uiteraard heb ik ook reserveringen voor mezelf én ik bewaar spulletjes...

Maar het uiteindelijke doel is om 01:30 te eindigen met de rebel en dan is het klaar met vuurwerk.

En toen zat ik te denken, wat is nou leuk om tegelijk óf ervoor te schieten...
Uiteraard, her blijft ook persoonlijke voorkeur natuurlijk. Ik haal zelf meer in meervoud voor een show... :).

• Like
Waarderingen: n4ck
Bedankt voor je feedback!

Mocht je nog een leuke suggestie hebben voor een combinatie met de Rebel 2.0 hoor ik het wel. :thumbsup:
Moeilijk moeilijk, fluiters komen hoog dus het effect (brocade in dit geval) wordt snel afgedekt. Zou dan combineren met salutes met TI. Dan zie je nog wat van de effecten.

Is zeker niet.om.op.te.scheppen hoor, iedereen geniet net zoveel van ze vuurwerk of het nou 1 doos of.8 dozen is toch👍🤩

Ja zeker was ook juist bedoeld als: mooi man lekker knallen ja toch! :thumbsup:
Had je graag als buurman gehad haha.

Moeilijk moeilijk, fluiters komen hoog dus het effect (brocade in dit geval) wordt snel afgedekt. Zou dan combineren met salutes met TI. Dan zie je nog wat van de effecten.
Je wil toch een mooie opbouw, wordt wel gauw duur. Heb bijvoorbeeld 3x de Scala 100A, maar dan moet je daarna niet op de bankafschriften kijken. :p

Ok geeft stof tot nadenken, bedankt!

Heren ik heb jullie hulp nodig, nog nooit eerder een projectje geschoten en dit jaar wil ik wat in me kaar zetten. Ik heb hierbij jullie hulp nodig. Dit zijn de producten waar ik wat mee zou kunnen maken:

Climax, sentinel,2x king crackling, 2x ROTP, scorpionbox, mighty mike, 3x cairo, 2x szakal, 2x 0,8 whistle salute zena, 2x thryme zena
Scorpion box en mighty Mike zou ik achterwegen laten. Dat zijn trage bakken die moeilijk te combineren zijn.
Ook heb ik een toevoeging halverwege:

Volgorde:
1. 0.8 whistle salute
2. Climax
3. Sentinel
4. 1x Szakal
5. Glitter Wall (toevoeging)
6. Precious Gold (of andere 30 mm beuker)
7. 2x Thrym + 0.8 Whistle Salute
8. 2x King Crackling + 1x Szakal
9. 3x Caïro + 2x ROTP

Scorpion box en mighty Mike zou ik achterwegen laten. Dat zijn trage bakken die moeilijk te combineren zijn.
Ook heb ik een toevoeging halverwege:

Volgorde:
1. 0.8 whistle salute
2. Climax
3. Sentinel
4. 1x Szakal
5. Glitter Wall (toevoeging)
6. Precious Gold (of andere 30 mm beuker)
7. 2x Thrym + 0.8 Whistle Salute
8. 2x King Crackling + 1x Szakal
9. 3x Caïro + 2x ROTP
Hmm klinkt ook goed, ik heb de tailgate fan ook nog maar die wou ik mee beginnen om 00:15 en gelijk doorlonten aan de event royal tears of heaven. Miss dat ik er nog 1 haal voor dit projectje. Precious gold is van de golden tower toch? Heb die hele set ook liggen ja.

Back
Bovenaan