Killer Mutant *NIEUW 2025*

De Killer Mutant vorige week besteld omdat de afwisselende effecten, kleuren en opbouw mij aanspreken. Ondanks dat je weet dat kruitgewicht, productvideo en nu ook demobeelden niet geloofwaardig zijn. Blijft altijd een gok bij nieuwe (Rubro-)producten wat je echt krijgt, maar ik stel mij in op een realistische, flink mindere versie.

Een jaar wachten is geen optie, dus wie weet valt het mee en is het een topper. En anders ben ik er gewoon ouderwets weer een keer ingetrapt!

Dit ding was op de demo echt werelds! Als hij zo presteert in de straat heb ik er ook wel 150 euro voor over, maar iedereen snapt dat dit zo niet in je straat komt. Neem ik de gok of ga ik voor wat anders?

Dit ding was op de demo echt werelds! Als hij zo presteert in de straat heb ik er ook wel 150 euro voor over, maar iedereen snapt dat dit zo niet in je straat komt. Neem ik de gok of ga ik voor wat anders?
Voor die 8 tientjes zal ik dan persoonlijk voor wat anders gaan, Shockwave van de buskers lijn of de tarantula.

kruitgewicht moet je je niet op blindstaren. Deze valt onder dezelfde lijn als de hardcore helium en die is zogenaamd ook kooiloos met maar 1kg kruit (hoewel ik zelf wel een kooi ervan af moest halen vorig jaar)

Ik heb met verbazing naar de demo zitten kijken! Als deze zo zou presteren, dan is tie zijn geld dubbel en dwars waard, haha! Maar ik geloof het gelukkig niet zo! Voor die prijs kan je wel een goeie gok nemen!

Ik heb met verbazing naar de demo zitten kijken! Als deze zo zou presteren, dan is tie zijn geld dubbel en dwars waard, haha! Maar ik geloof het gelukkig niet zo! Voor die prijs kan je wel een goeie gok nemen!
Ik heb em op video, en wellicht misschien een sample, maar andere 25 mm blokken gingen ook goed, en blinker effect was groot, maar dat valt altijd groot uit.
Vorig jaar was het ook ongelooflijk dat de blitzbomber het heel goed deed, en toch is hij bij stemmingen als winnaar uit de bus gekomen. Ik zal em wel halen, en als het niks is, dan heb ik nog paar andere die wellicht wel goed presteren.

Back
Bovenaan