Regio zwaait FC Twente uit

oerendhard

VWC lid
De spelersbus van FC Twente is zaterdag vertrokken naar Breda voor de kampioenswedstrijd,met natuurlijk vuurwerk.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

hier in Enschede is de spanning behoorlijk hoog kan ik je vertellen.
het gaat alleen nog maar over FC-TWENTE
morgen moet het gebeuren :p

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
In een woord : KIPPEVEL !!!!!

Ik als 100% Feyenoord supporter wil bij deze FC Twente en hun aanhang heel veel succes wensen en hopelijk eindigt het in een waar feest :)

Heel erg mooi dit,

Ben zelf niet echt een voetbal fan maar vind dit erg mooi om te zien.

Hopelijk heeft al de support een positief effect morgen

dsc00006800x600.jpg

en nu moeten ze winnen,dan komt er ook nog een filmpje :D

Het kampioenschap wordt Twente gegund.
Ze hebben een constant en goed seizoen gedraaid.
En Ajax heeft een opmerkelijke opmars ingezet.
Bijzonder het vermelden waard is dat Twente vorig jaar met 69 punten tweede werd.
En Ajax zal dit seizoen waarschijnlijk als tweede eindigen met maar liefst 85 punten.
Met andere woorden: een spannende competitie met een kampioen met een record laagte aan verliespunten.

En Ajax zal dit seizoen waarschijnlijk als tweede eindigen met maar liefst 85 punten.

Klein schrijf foutje er staat 1 woord teveel in het moet zijn :
En Ajax zal dit seizoen als tweede eindigen met maar liefst 85 punten.

Hahahaha morgen eindelijk van dat nummer af
+ YouTube Video

Mooi om te zien dit. Zeg ik als Ajacied. Twente heeft een schitterende aanhang. Het leuke is dat we elkaar altijd proberen te overtreffen. (VAK 410 v.s. Vak-P)

We zullen zien wie morgen de kampioen wordt. Ik ga uit van Twente. Die staan er zo goed voor. Ajax heeft een schitterende inhaalrace gemaakt. Maar helaas zijn we afhankelijk. We zullen zien. Toch, zeker gezien het gat van 11 punten eerst, ben ik met Ajax op de 2e plaats ook wel tevreden.

:bye:

Ik sluit me eigen aan bij de woorden van Torrr ook ik ben een 100% Feyenoord supporter en wens de aanhang van FC Twente met zo'n sfeeractie een mooie en een dag aan die voor jullie club de geschiedenisboeken in kan gaan vanwege jullie eerste kampioenschap, mocht het goed gaan.

En mocht het zo zijn, maak er dan met z'n allen een mooi feest van.

Ik sluit me ook aan bij de woorden van torr en ylke :D
Ik heb wel wat met voetbal, maar ben geen fanatiek supporter ofzo...
maar dit heeft gewoon een kippevel gevoel, ik gun het twente ook van harte!

Supporters van FC TWENTE van HARTE GEFELICITEERD met jullie behaalde KAMPIOENSCHAP.

Jammer van het weer maar dat kan de feestvreugde niet dimmen denk ik ha ha.

Feest ze en hou het netjes

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

wat een feest hier in Enschede en omstreken.
geweldig om dit een keer mee te maken,ik heb alleen iets te veel grolsch gezien :bonk:

ik heb gisteren ook nog een filmpje gemaakt maar die plaats ik later wel even.

Mooie filmpjes hoor Oerendhard.

Even een opmerking naar de presentator van tv Oost van het tweede filmpje.
Gary and the pacemakers??:bonk:

Echt geweldig hoe Twente, maar eigenlijk heel Nederland compleet uit zijn dak is gegaan, sinds Twente landskampioen is geworden.
Prachtig hoor, overal Twente suppoorters, dat de politie gisteravond zelfs de A1 heeft moeten afsluiten, omdat er te veel volk in de middenberm stond.

Diep respect voor Twente en zijn en haar supporters, van deze Feyenoord supporter.

Het is erg jammer dat Feyenoord de laatste tijd, slecht in het nieuws komt, vanwege supporters die alleen naar wedstrijden komen om te matten.
En als je dan die feestvreugde ziet bij fc Twente, daar kan ik alleen maar me diepste respect voor tonen.

Zo, ben weer een beetje bijgekomen van de afgelopen 72 uur.
Al 16 jaar een jaarkaart, zoiets als dit nog nooit mee gemaakt.
Wat een geweldig feest, ene kippenvel moment volgde het andere snel op.
Afgelopen dagen zeer veel feest gevierd en prachtige dingen mee gemaakt.

Back
Bovenaan