Muziek

Gisteren naar het Tribute concert geweest van My Name is Michael, het was echt geweldig. Hier een filmpje waar ik kippenvel van krijg, live was het niet normaal, wat een energie hing er in de Heineken Musical Hall!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

RIP MICHAEL JOSEPH JACKSON

ben het met je eens dat het muzike van once upon a time in the west geschreven door Ennio Morricone geweldige muziek is.

Mijn kippevel moment is het muziekstuk dat als die vrouw van het station aan komt bij de familie die is neergeschoten een brok in mijn keel en kippevel.

ik heb dit muziekstuk niet om te laten horen maar iemand die de film gezien heb weet wat ik bedoel

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

een zeer lekkere nieuw komer!
kan er geen genoeg van krijgen!

en dan hebben we deze ook nog
+ YouTube Video

ook zeer lekker met een goed rouw randje!

ja de muziek word gelukkig steeds beter van nivo kwa sound:wink:

Ik hou ook van klassieke muziek op zijn tijd.
Het volgende nummer van Johanne Pachelbel is mijn grote favoriet en die draai ik dan ook regelmatig.
Pachelbel Canon in D Major Perfect Version

+ YouTube Video

Ik hou ook van klassieke muziek op zijn tijd.
Het volgende nummer van Johanne Pachelbel is mijn grote favoriet en die draai ik dan ook regelmatig.
Pachelbel Canon in D Major Perfect Version

movie

idd een mooi nummer, vind ook de conon 'rock' hier van erg mooi.

+ YouTube Video

Back
Bovenaan