Winkeltopics zijn gesloten in de maanden januari t/m half november.

Torrr

VWC lid
Ik weet niet meer hoe het afgelopen jaar ging, maar sluiten de winkeltopics echt al in januari en zo ja op welke datum?

Het lijkt mij prettig om toch nog een periode in het nieuwe jaar met meningen kunnen wisselen over de vuurwerkwinkels toch ?

Is om de betalende freakshops niet in de weg te zitten hè, en die regeling loopt gewoon weer dit jaar.

Zo heel veel geld hoeven ze nou ook weer niet voor een eigen open topic neer te leggen...maar ik denk dat ze het gevoel hebben dan ook dikke acties aan te moeten bieden, anders is krijg je van de leden al gauw negatieve reclame ("oh man september en ze hebben al December prijzen, belachelijk!!!“)

Is om de betalende freakshops niet in de weg te zitten hè, en die regeling loopt gewoon weer dit jaar.

Zo heel veel geld hoeven ze nou ook weer niet voor een eigen open topic neer te leggen...maar ik denk dat ze het gevoel hebben dan ook dikke acties aan te moeten bieden, anders is krijg je van de leden al gauw negatieve reclame ("oh man september en ze hebben al December prijzen, belachelijk!!!“)
Toch is leuk om ook gewoon als winkel wat voorbereidingstijd foto’s etc te kunnen plaatsen. Zeker dit jaar is alles anders, zoals het lijkt voor het laatst. De freakwinkels hebben hun omzet van de Freaks voor groot deel nu wel binnen

Betalende freakshops, VWC gaat ook al ten onder aan commercie
Systeem is er al iets van 5 jaar ofzo, dus gaat prima. Ik geloof dat het ook maar 250 is hoor, voor een ondernemer geen hoge drempel, menig freak zou z'n favo dealer het zelfs wel kado kunnen doen :p

Maar ik ben ook altijd voorstander geweest van het vroeger opengooien van de winkeltopics. 1 oktober, zeker 1 november zou prima moeten kunnen. Freaks kopen meest voor de zomer.

Het was een vraag aan de modjes of het mogelijk is, niet om een discussie over geld oid te starten.
Goede open vraag toch, niks mis mee. Adverteren hoort daar bij in betaalde vorm. Echter is het wel forum functie, dus zou, zoals jij oppert in dit jaar moeten kunnen. Zie dat overigens als een community kans om meer sfeer, beleving en impressies te krijgen in dit zoals het lijkt laatste seizoen.

Kom er maar in modjes 🙂

Goede open vraag toch, niks mis mee. Adverteren hoort daar bij in betaalde vorm. Echter is het wel forum functie, dus zou, zoals jij oppert in dit jaar moeten kunnen. Zie dat overigens als een community kans om meer sfeer, beleving en impressies te krijgen in dit zoals het lijkt laatste seizoen.

Kom er maar in modjes 🙂
Mijn idee inderdaad 👊🏻

Back
Bovenaan