[Show] Duisburg Ruhrort in Flammen 2025 - 15 augustus

Leuke show met mooie bolletjes erin zoals Luukie aangeeft, vind het tempo net te laag voor het echte wauw gevoel. Beter schieten ze deze hoeveelheid in minuut of 20, kan het gas er wat meer op. Desalniettemin erg vermakelijke show van bijna een half uur lang!

Ja zeker, ik vond die scalas wel vet, maar had helemaal vet geweest als ze nog wat stutatas erboven hadden geschoten. Die schietstijl zie je eigenlijk niet hier. van mij mag die wel zonder muziek deze show en dan gewoon 20 minuten volgas beuken.
hier me video.

Ja zeker, ik vond die scalas wel vet, maar had helemaal vet geweest als ze nog wat stutatas erboven hadden geschoten. Die schietstijl zie je eigenlijk niet hier. van mij mag die wel zonder muziek deze show en dan gewoon 20 minuten volgas beuken.
hier me video.
Ja mee eens, dan krijg je net wat meer echt spektakel als je er een minuut of 7 a 8 afhaalt en zonder muziek. Hoe beviel vanaf het strandje beneden?

Ik was er gisteren ook bij met wat vrienden. Gezellige avond gehad! Top sfeer op die kermis, lekker eten, koud bier, en fraai vuurwerk. Ik heb een toffe show gezien, maar het gaf mij niet echt het wauw-gevoel. Ik stond aan de kant van de kermis, tussen de meute. Maar die muziek was nauwelijks te horen. Mag geen pyromusical heten, wat mij betreft. De show duurt 27,5 minuut, want ontzettend lang is. Té lang dus. Het tempo was er volledig uitgehaald. Steeds waren er pauzes van 5 seconden, en daarna alleen tien seconden lang wat tails. Gewoon te sloom. Ik genoot vooral van de Italiaanse shells, de waterval aan de brug (Wow! Die was tof!), en de gezelligheid.

Waar hadden ze het afgezet dan? Ik heb niks gezien, stond ook bijna in m'n eentje vlakbij zo'n pier.
Aan de overkant van de kermis.

Hoppaaa, aan al het goeds komt een einde...
Hoppaaa zo is het, zelfde als al die diervriendelijke shows tegenwoordig in België, wat een tijd was dat he die profirework shows, echt zonde dat ook dat vergane glorie is.
Is nog maar weinig wat de moeite is aan deze kant van Europa ...

Ik was er gisteren ook bij met wat vrienden. Gezellige avond gehad! Top sfeer op die kermis, lekker eten, koud bier, en fraai vuurwerk. Ik heb een toffe show gezien, maar het gaf mij niet echt het wauw-gevoel. Ik stond aan de kant van de kermis, tussen de meute. Maar die muziek was nauwelijks te horen. Mag geen pyromusical heten, wat mij betreft. De show duurt 27,5 minuut, want ontzettend lang is. Té lang dus. Het tempo was er volledig uitgehaald. Steeds waren er pauzes van 5 seconden, en daarna alleen tien seconden lang wat tails. Gewoon te sloom. Ik genoot vooral van de Italiaanse shells, de waterval aan de
Ik was er gisteren ook bij met wat vrienden. Gezellige avond gehad! Top sfeer op die kermis, lekker eten, koud bier, en fraai vuurwerk. Ik heb een toffe show gezien, maar het gaf mij niet echt het wauw-gevoel. Ik stond aan de kant van de kermis, tussen de meute. Maar die muziek was nauwelijks te horen. Mag geen pyromusical heten, wat mij betreft. De show duurt 27,5 minuut, want ontzettend lang is. Té lang dus. Het tempo was er volledig uitgehaald. Steeds waren er pauzes van 5 seconden, en daarna alleen tien seconden lang wat tails. Gewoon te sloom. Ik genoot vooral van de Italiaanse shells, de waterval aan de brug (Wow! Die was tof!), en de gezelligheid.

Eens, beter schrappen die zooi en gewoon een vet een mooie show met wat meer pit maken.

Hoppaaa zo is het, zelfde als al die diervriendelijke shows tegenwoordig in België, wat een tijd was dat he die profirework shows, echt zonde dat ook dat vergane glorie is.
Is nog maar weinig wat de moeite is aan deze kant van Europa ...
Ja joh eeuwig zonde, het verval was al een aantal jaren gaande, maar nu is alleen Knokke nog de moeite zo een beetje in BE.

Was een prima show, inderdaad iets te lang en van mij kon die pyromusical ook wel wegblijven. Zaten toch nog best wat groot kalibers bij en Europese shells van hoge kwaliteit. Al en met al zeker de moeite waard en dat vonden meer mensen. Behoorlijke drukte en dan stond ik nog geen eens aan de kermis kant.

Video, mist helaas de eerste 5 minuten en de camera had helaas moeite met scherpstellen:

20250815_233604.jpg

Back
Bovenaan