Black Dragon
VWC lid
Die Ex Machina is echt een leuk ding! Die gaat er bij komen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die is echt heel erg gaaf!Ex Machina (AANRADER!)
Vandaag weer leuke nieuwe items van Lesli Vuurwerk gelanceerd! Daarvan bieden wij nu de Ex Machina (AANRADER!) en KNALLDRANG aan in onze webshop!
Ex Machina - Vuurwerkfeestje.nl
vuurwerkfeestje.nl
KNALLDRANG - Vuurwerkfeestje.nl
vuurwerkfeestje.nl
KNALLDRANG heb ik nagevraagd. 81 shots sowieso.Hoeveel mm zijn ze? Bekend?
Die Ex Machina is erg leuk, een heftige fontein met een hele gave finale en dat voor de schappelijke prijs van 8,49 Euro. Dit gaat een hardloper worden denk ik.Vandaag weer leuke nieuwe items van Lesli Vuurwerk gelanceerd! Daarvan bieden wij nu de Ex Machina (AANRADER!) en KNALLDRANG aan in onze webshop!
Ex Machina - Vuurwerkfeestje.nl
vuurwerkfeestje.nl
KNALLDRANG - Vuurwerkfeestje.nl
vuurwerkfeestje.nl
Nog onbekend maar sowieso door ons te bestellen op verzoek.Komt COCO EXTREME ook nog?
Enige kans dat de triple melody jullie kant op komt? Of hangt dat van 1 oktober af?
Is in principe niet toegestaan in NL. maar heb het toevallig vanmiddag even nagevraagd nog.Enige kans dat de triple melody jullie kant op komt? Of hangt dat van 1 oktober af?
KNALLDRANG 81sh 25mm 1012,50 gr.Hoeveel mm zijn ze? Bekend?
Staat nu online!Komt COCO EXTREME ook nog?
Ik hoor dat graag van je. Alvast bedanktIs in principe niet toegestaan in NL. maar heb het toevallig vanmiddag even nagevraagd nog.
Lekker bezig!Staat nu online!
Ik heb altijd knaldrang met 25 CMKNALLDRANG 81sh 25mm 1012,50 gr.
Rustig aan Godzilla.Ik heb altijd knaldrang met 25 CM
81 schoten is dan wel weer impressive![]()
Die ex machina gaat echt een super hardloper wordenWat een mooie toevoegingen. Die fontein is echt heel tof.
Ben erg benieuwd naar definitief uitsluitsel. Vond de brief van de juristen van vuurwerkcheck en BPN namelijk ijzersterk.Blijf me toch verbazen dat een onschuldig autootje van Tim/Tom Coronel wordt verboden en dan een Ex Machina wel mag, haha.
Desalniettemin een geweldige fontein die zeker besteld gaat worden, sterker nog... Eerst bestellen dan dit posten!