Special One *NIEUW 2025*

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1874
Artikelnaam: Special one
Bruto Gewicht: 19 KG
Netto Kruitgewicht: 1,500gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Pro’s opgelet! 25 en 30 mm kaliber, geschoten in verschillende richtingen. 100 schoten pure chaos. Special voor de echte liefhebber.
Tube diameter: 25/30mm
Kartoninhoud: 1/1
Kooi: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 149,99
Voorverkoop: €149,99
Onlineprijs: €135,00

O.a te koop bij: Vuurwerkmania.nl

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Op het krekelfilmpje klinkt ie lekker.
Qua tempo etc ook wel mijn type vuurwerk. En een verademing dat het geen alle effecten in 1 doos is.

Heeeeeel nice deze! En het bewijs dat kooi of geen kooi een zinloze discussie is wat mij betreft. Als je dit eruit weet te persen zonder kooi, met zo te horen goeie burst, dan vind ik het allemaal prima!

Rubro/Mania is sowieso eentje om 75%...vooruit; 80% van de sample (film+demo) te hopen/verwachten. Hier vind ik de zuivere witte blink boeketten wel mooi, die met groene blink zijn ook mooi uitgevoerd (hier in de sample...) maar mooiste (qua fabricatie duurste ook wrs...) effect met die glitter pistil blijft helaas maar voor één rijtje bewaard...krijg je verder hele mik ouderwetse kamuro voor terug, die hier heeeel mooi en verfijnd lijkt uitgevoerd....door de hand van de pyromeister van de fabriek.

Hahaha bij Rubru hadden we er vorig jaar één die ook iedereen helemaal lekker maakte, we weten hoe die uiteindelijk echt was...

Ik weet niet op welke je doelt, maar ik had afgelopen jaar de hardcore helium, zonder kooi, was echt een top box, kan dus prima.

Heeeeeel nice deze! En het bewijs dat kooi of geen kooi een zinloze discussie is wat mij betreft. Als je dit eruit weet te persen zonder kooi, met zo te horen goeie burst, dan vind ik het allemaal prima!
Die vergelijking kan je pas trekken als je dezelfde bakken met en zonder kooi naast elkaar afsteekt.

Dit zijn nog china filmpjes. Met alle respect naar welke leverancier dan ook. Natuurlijk kan dit product straks precies zo in de straat presteren.
Maar jarenlange ervaringen van alle freaks resulteert toch vaak in een iets mindere kwaliteit op de 31 december.

En dat is niet direct de schuld vd chinees of de importeur, maar van het zwakzinnige beleid wat Nederland voert.

Die kans acht ik bij mijzelf ook aamwezig.
Ieder jaar wel een last minute -er-kan-nog-wel-een-bij- moment, dus dan is deze er zeker 1 om te onthouden.

Back
Bovenaan