vbPyroSchagen VWC lid 11 jan 2025 #81 chrissie81 zei: is een 25 mm bak. Geen 30... Klik om te vergroten... Ken je nagaan hoe goed ie was. Bedankt voor de correctie
chrissie81 zei: is een 25 mm bak. Geen 30... Klik om te vergroten... Ken je nagaan hoe goed ie was. Bedankt voor de correctie
chrissie81 VWC lid 12 jan 2025 #82 vbPyroSchagen zei: Ken je nagaan hoe goed ie was. Bedankt voor de correctie Klik om te vergroten... Volledig eens, heb deze ook gefilmd, helemaal begin van de avond. Echt een prachtig blokkie!
vbPyroSchagen zei: Ken je nagaan hoe goed ie was. Bedankt voor de correctie Klik om te vergroten... Volledig eens, heb deze ook gefilmd, helemaal begin van de avond. Echt een prachtig blokkie!
chrissie81 VWC lid 13 jan 2025 #83 Hier dan het filmpje, ik vond dit echt een goede bak. Langdurig, grote volle boeketten en flinke burst! Bakje om van te genieten.
Hier dan het filmpje, ik vond dit echt een goede bak. Langdurig, grote volle boeketten en flinke burst! Bakje om van te genieten.
Waltr VWC lid dinsdag om 19:23 #85 Had deze 2 jaar geleden en had de box zonder kooi. Weet niet of deze per meerdere in kooi zit zoals de tb of full assault etc. Vraag voor de zekerheid aan de shop zou ik zeggen.
Had deze 2 jaar geleden en had de box zonder kooi. Weet niet of deze per meerdere in kooi zit zoals de tb of full assault etc. Vraag voor de zekerheid aan de shop zou ik zeggen.
Pyro-adam VWC lid dinsdag om 20:08 #86 Waltr zei: Had deze 2 jaar geleden en had de box zonder kooi. Weet niet of deze per meerdere in kooi zit zoals de tb of full assault etc. Vraag voor de zekerheid aan de shop zou ik zeggen. Klik om te vergroten... Das een goeie! Ga ik doen. Thnx voor je antwoord
Waltr zei: Had deze 2 jaar geleden en had de box zonder kooi. Weet niet of deze per meerdere in kooi zit zoals de tb of full assault etc. Vraag voor de zekerheid aan de shop zou ik zeggen. Klik om te vergroten... Das een goeie! Ga ik doen. Thnx voor je antwoord