Stuifie
VWC lid
Voor 135 ben ik ook tevreden..Ja neem aan voor 119

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor 135 ben ik ook tevreden..Ja neem aan voor 119
Dan ga ik voor 127.50Voor 135 ben ik ook tevreden..![]()
""Mag ik het schandalig vinden dat ze überhaupt het lef hebben om een bericht te sturen?! Begrijp het ook niet helemaal... zouden ze dat dan ook bij de supermarkt en de slager etc. doen?""110 dan maar!
Hou het toch leuk jongens. Dit is gewoon een lolletje""Mag ik het schandalig vinden dat ze überhaupt het lef hebben om een bericht te sturen?! Begrijp het ook niet helemaal... zouden ze dat dan ook bij de supermarkt en de slager etc. doen?""
Hypocriet spaarkaart inmiddels ook vol dus stuifie?
Ow okay, dan bied ik bij deze 96 euro voor de Monster PhoenixHet is ook niet zo spannend de freakprijzen liggen ongeveer rond de 40%korting op de adviesprijs.. en heel soms iets lager..vaak ietsje hoger
Dus je kan al een redelijke inschatting maken ipv bieden![]()
Hij was vol, maar ik heb van Jan een nieuwe gekregen.. Best lekker die gratis doos voor een ingevulde kaart!""Mag ik het schandalig vinden dat ze überhaupt het lef hebben om een bericht te sturen?! Begrijp het ook niet helemaal... zouden ze dat dan ook bij de supermarkt en de slager etc. doen?""
Hypocriet spaarkaart inmiddels ook vol dus stuifie?
gelukkig begrijpt jan het zelf wel zover ik kan inschatten ,humor en cynisme wordt niet door iedereen begrepenPrecies was gewoon een dolletje
Hij was vol, maar ik heb van Jan een nieuwe gekregen.. Best lekker die gratis doos voor een ingevulde kaart!
Bij 10 pandapunten.Bij hoeveel stempels krijg je zo'n Dummie doos ?
kreeg de mijne vol bij het vinden van 10 ghost,jesBij 10 pandapunten.
Ken nog wel een leuk straatje in HaarlemBij 10 pandapunten.
T' steegje?Ken nog wel een leuk straatje in Haarlem
'T poortjeT' steegje?![]()