Royal Red *NIEUW 2025*

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 6956
Artikelnaam: Royal Red
Bruto Gewicht: 8 kg
Netto Kruitgewicht: 1165 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Perfecte compound om je show mee op te bouwen. 100 schoten met 25 mm kaliber in een heerlijk tempo van totaal 60 seconden lang!
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 2/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €119,95

6956-Royal-Red.png

Poema is alleen nog het label niet meer de kwaliteit/prijsverhouding die het was, wordt ook geen enkel oud Poema product meer geproduceerd,alles van verleden jaar of eerder is oude voorraad en uitloop (zover ik begrepen heb)

Poema is alleen nog het label niet meer de kwaliteit/prijsverhouding die het was, wordt ook geen enkel oud Poema product meer geproduceerd,alles van verleden jaar of eerder is oude voorraad en uitloop (zover ik begrepen heb)
Dat is logisch Harry, hele Poema lijn zit namelijk in kooi. Aangezien alles kooiloos is geworden is de hele lijn uitloop.

Dat vind k echt flauwekul man, deze valt mij ook tegen maar voor de rest zijn zo goed als alle producten op film echt fantastisch!! Dat de oude producten niet meer geïmporteerd worden lijkt me niet meer dan logisch aangezien de kooien verboden worden, zonder kooi is het eigenlijk gewoon een nieuw product met als risico dat het tegenvalt omdat men gaat vergelijken met de kooiversie met als gevolg weer een bak negativiteit...

Dat vind k echt flauwekul man, deze valt mij ook tegen maar voor de rest zijn zo goed als alle producten op film echt fantastisch!! Dat de oude producten niet meer geïmporteerd worden lijkt me niet meer dan logisch aangezien de kooien verboden worden, zonder kooi is het eigenlijk gewoon een nieuw product met als risico dat het tegenvalt omdat men gaat vergelijken met de kooiversie met als gevolg weer een bak negativiteit...
Eens PyroRJ, Gold Navy / en Full Throttle springen er voor mij uit.. Zien er top uit! Deze bak komt wat rommelig en wisselend over waardoor hij niet lekker over komt.

Eens PyroRJ, Gold Navy / en Full Throttle springen er voor mij uit.. Zien er top uit! Deze bak komt wat rommelig en wisselend over waardoor hij niet lekker over komt.
Kan het niet meer dan eens zijn! Dat zijn ook nieuwkomers die echt in de Poema lijn passen voor mijn gevoel; topbakken en daarmee vaak ook wel aan de prijs. Qua gram beetje in lijn met de Skyward, dus blijkbaar willen ze ook iets van 'budgetbakken' in de lijn. Vind bijna de hele lijn geweldig maar laat deze liggen...

Gaan we weer pfhh, alle momentele gekooide producten (oude voorraad)worden mogelijk ook verboden om verkocht te worden straks (oktober) dus alles wat je nu besteld wat als gekooid te boek staat kan straks wellicht niet uitgeleverd worden, en met alle respect er zijn zoveel goed zelfs beter presteerende compounds zonder kooi dat ik me daar geen enkele zorg over maak, heb geen probleem of moeite om geld uit te geven maar dan moet het wel in verhouding staan met wat je krijgt, niet meer en niet minder 😉

Gebaseerd op?? Zijn volgens mij geen specifieke wolff demo's shows toch of heb ik die gemist
Doorgaans zijn de sample filmpjes van Wolff aardig representatief voor de uiteindelijk geleverde producten. Wolff staat er niet om bekend dat ze voor dit soort filmpjes opgevoerde samples gebruiken maar gewoon de eerste exemplaren die uit productie komen. Sommige importeurs staan er om bekend dat ze opgevoerde samples gebruiken voor dit soort filmpjes en voor demo's.

De Royal Red spreekt mij niet aan, rommelig en dertien-in-een-dozijn.

Doorgaans zijn de sample filmpjes van Wolff aardig representatief voor de uiteindelijk geleverde producten. Wolff staat er niet om bekend dat ze voor dit soort filmpjes opgevoerde samples gebruiken maar gewoon de eerste exemplaren die uit productie komen. Sommige importeurs staan er om bekend dat ze opgevoerde samples gebruiken voor dit soort filmpjes en voor demo's.

Dat dus, je bent me voor haha😅

Precies wat ik oorspronkelijk wou aangeven, dertien in een dozijn én niets speciaals, én gelukkig is er voor ieder wat wils zowel als uitwerking als in budget, ben net als jullie een liefhebber mannen 😇

Back
Bovenaan