Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zo ontzettend mee eens!Vind die folder op de achter het mooist. Nu hebben we amper folders tegenwoordig, maar als ze er al zijn vind ik het maar saaie folders. Komt grotendeels door het saaie assortiment wat we tegenwoordig hebben met zo goed als enkel compounds en cakes.
Ik ging vaak terug voor een nieuwe folder omdat ik het invullen opgefokt had door twijfels.. een kladje had slimmer geweestDie goeie ouwe tijd. Dit soort folders kan ik me zo goed herinneren, die waren tegen de kerst helemaal versleten maar dat was niet erg want dan zaten ze toch al helemaal in m'n hoofd. Tegen die tijd waren er ook al 20 kladjes opgesteld met de bestelling om iedere cent van het beperkte budget optimaal te benutten. En als je dan nog ergens een paar gulden extra kreeg moest dat ook weer in het budget en begon het tellen weer opnieuw.
Ik knipte alles uit de folder en plakte het dan op een A4tje om te kijken hoe de collectie eruit zou zien.Ik ging vaak terug voor een nieuwe folder omdat ik het invullen opgefokt had door twijfels.. een kladje had slimmer geweest![]()
Same here! Het invullen ging nooit in 1 keer goed! Vlak voor kerst nog ff 2 extra halen!Ik ging vaak terug voor een nieuwe folder omdat ik het invullen opgefokt had door twijfels.. een kladje had slimmer geweest![]()
Vroeger, toen de vuurwerkverkopers de ingevulde bestellijsten bij het klein chemisch afval moesten afvoeren vanwege de vele lagen Tipp-ex die erop zaten.Hier precies hetzelfde, meestal met een dikke laag tipp-ex op de folder terug richting de winkel om mijn bestellijst in te leveren![]()
Pijlen met fluit… dat voelt als een eeuwigheid geleden. Sexy zeg… nostalgisch geluid.
Nog steeds het meest gemiste stukje vuurwerk! Cruise Rockets waren zo heerlijk, vooral de eerste jaren. De eerste batches van de Asian Thunder Rockets van GBV waren ook top trouwens, daar zat ook nog een goede knal in. Such a shame...Pijlen met fluit oef.. de brullende swiegermutter en/of de cruise control/rockets? Heerlijke pijlen waren dat. Die laatste was zelfs een drie staps raket. Overigs rubro had ook nog van die single shots met fluit ook goede (ghost kings?)