Vuurwerk uit de oude doos

Vind die folder op de achter het mooist. Nu hebben we amper folders tegenwoordig, maar als ze er al zijn vind ik het maar saaie folders. Komt grotendeels door het saaie assortiment wat we tegenwoordig hebben met zo goed als enkel compounds en cakes.

Tjsa vroegah was het net een snoepwinkel. Mis al die knallers en vuurwerkjes enorm. Gelukkig heb ik nog een kleine verzameling van dat soort spul.

Vind die folder op de achter het mooist. Nu hebben we amper folders tegenwoordig, maar als ze er al zijn vind ik het maar saaie folders. Komt grotendeels door het saaie assortiment wat we tegenwoordig hebben met zo goed als enkel compounds en cakes.
Zo ontzettend mee eens!
Heel jammer dat we door onze 'bigger, better', instelling de waanzinnig gave kleinere stukjes (chinees) vuurwerk zijn kwijtgeraakt. En naast dat natuurlijk de zwakzinnige regeldrift van de overheid.

Al met al is door een folder bladeren daardoor een wat verdrietige onderneming, dezer dagen.

Ik was toen nog niet eens geboren maar wat prachtig al die kleine spulletjes! Maakt een veel gezelligere folder dan al die grote dozen tegenwoordig

Dank voor de folder, heerlijk!
Laat iedereen maar lullen maar zo moet oudejaarsvuurwerk zijn voor mij. Kleine items met weldoordachte effecten om je de hele dag mee te vermaken en assortimenten om uit te pluizen, in-en-uit te pakken. Als ik het huidige assortiment moest inruilen voor dit, dan deed ik het met m'n ogen dicht.

Die goeie ouwe tijd. Dit soort folders kan ik me zo goed herinneren, die waren tegen de kerst helemaal versleten maar dat was niet erg want dan zaten ze toch al helemaal in m'n hoofd. Tegen die tijd waren er ook al 20 kladjes opgesteld met de bestelling om iedere cent van het beperkte budget optimaal te benutten. En als je dan nog ergens een paar gulden extra kreeg moest dat ook weer in het budget en begon het tellen weer opnieuw.

Die goeie ouwe tijd. Dit soort folders kan ik me zo goed herinneren, die waren tegen de kerst helemaal versleten maar dat was niet erg want dan zaten ze toch al helemaal in m'n hoofd. Tegen die tijd waren er ook al 20 kladjes opgesteld met de bestelling om iedere cent van het beperkte budget optimaal te benutten. En als je dan nog ergens een paar gulden extra kreeg moest dat ook weer in het budget en begon het tellen weer opnieuw.
Ik ging vaak terug voor een nieuwe folder omdat ik het invullen opgefokt had door twijfels.. een kladje had slimmer geweest 🤣

Hier precies hetzelfde, meestal met een dikke laag tipp-ex op de folder terug richting de winkel om mijn bestellijst in te leveren 🤭
Mocht er trouwens nog iemand zijn die zulke dummy's in het bezit heeft, ik neem het graag van je over als je het kwijt wilt.

Pijlen met fluit oef.. de brullende swiegermutter en/of de cruise control/rockets? Heerlijke pijlen waren dat. Die laatste was zelfs een drie staps raket. Overigs rubro had ook nog van die single shots met fluit ook goede (ghost kings?)

Pijlen met fluit oef.. de brullende swiegermutter en/of de cruise control/rockets? Heerlijke pijlen waren dat. Die laatste was zelfs een drie staps raket. Overigs rubro had ook nog van die single shots met fluit ook goede (ghost kings?)
Nog steeds het meest gemiste stukje vuurwerk! Cruise Rockets waren zo heerlijk, vooral de eerste jaren. De eerste batches van de Asian Thunder Rockets van GBV waren ook top trouwens, daar zat ook nog een goede knal in. Such a shame...

Back
Bovenaan