Torrr
VWC lid
Slaap lekker kerelIk ga kwart voor 8 naar bed en hopelijk is morgen alles weg![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Slaap lekker kerelIk ga kwart voor 8 naar bed en hopelijk is morgen alles weg![]()
Ik kom je zometeen wel een verhaaltje voorlezen voor het slapen gaan, heb ik ook direct een alibi om niet achter de computer te kruipen.Ik ga kwart voor 8 naar bed en hopelijk is morgen alles weg![]()
Tjah, en dan toch stiekem samen onder de wol wat bestellen bij JanIk kom je zometeen wel een verhaaltje voorlezen voor het slapen gaan, heb ik ook direct een alibi om niet achter de computer te kruipen.
Maak me gek! Misschien morgen, de besteluitbarstingen een beetje spreiden. Rond het middaguur ook al gek gedaanTjah, en dan toch stiekem samen onder de wol wat bestellen bij Jan![]()
ALT + F4 dan maar!!Niet te veel F5-en want de server krijgt het warm![]()
![]()
goed spul!Jullie mening over de heavy duty?
Mijn mening? Vraag je dat nou serieus?Jullie mening over de heavy duty?
De Boombastic vond ik ook fantastisch (mystery vorig jaar)Mijn mening? Vraag je dat nou serieus?Want dan gaat het je geld kosten...
Zonder gekkigheid: ik geloof niet dat de Full Assault en Jackhammer nog enige verkooppitch nodig hebben!
Boombastic was ook top! Kortom, allemaal hele dikke boxen en zeker de centjes waard!Mijn mening? Vraag je dat nou serieus?Want dan gaat het je geld kosten...
Zonder gekkigheid: ik geloof niet dat de Full Assault en Jackhammer nog enige verkooppitch nodig hebben!
Kan je niet slapen Jan?Boombastic was ook top! Kortom, allemaal hele dikke boxen en zeker de centjes waard!
Eens en de Sentinel idem, maar die zijn nu helaas niet beschikbaarDe Boombastic vond ik ook fantastisch (mystery vorig jaar)
Ik skip even alle vragen over het assortiment m.b.t. aanvullingen. Nu staat er op wat er beschikbaar is. Zodra er aanvullingen komen, zal ik die hier netjes aankondigen!![]()
Haha sorry... Ben nog niet zon freak zoals de meesten hierMijn mening? Vraag je dat nou serieus?Want dan gaat het je geld kosten...